در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «جایی میان خوک ها» از ۱۶ فروردین در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار خواهد کرد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:34:37
نمایش جایی در میان خوک ها | نمایش «جایی میان خوک ها» از ۱۶ فروردین در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار خواهد کرد | عکس

نمایش «جایی میان خوک ها» از ۱۶ فروردین در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار خواهد کرد.
 به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «جایی میان خوک ها» به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی مسعود حکیمی نژاد از روز پنج شنبه ۱۶ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت در ساعت ۱۷در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.
بنا بر این گزارش در نمایش «جایی میان خوک ها» قصه ی پاول ناوروتسکی سرباز فراری از جنگ را شاهد هستیم که سال‌هاست در خوکدانی خانه‌اش مخفی است. او به همراه همسرش پراسکویا هر لحظه در این فکر است که خود را از شرایط موجود برهاند اما... .
در این نمایش میثم نوروزی، سارا کریمیان اقبال، تینا بخشی و مهسا نظری به ایفای نقش می پردازند.
علاوه بر این، در نمایش «جایی میان خوک ها» سمانه صابری و جواد محمد پور (مشاوران کارگردان)، سمانه داودی پارسا (طراح لباس)، حجت هاشمی (طراح صحنه)، تینا بخشی (طراح گریم)، یونس دلبری (طراح نور)، محسن ابراهیمی (طراح صوت) مهدی الفت (ویدیو آرت)، ماردریوس (تبلیغات مجازی) و مهدی دوایی (گرافیست و ساخت تیزر) همکاری می کنند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «جایی میان خوک ها» که تا ۱۳ اردیبهشت ماه هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۷ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

درباره نمایش جایی در میان خوک ها
۱۴ فروردین ۱۳۹۷