در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال از نمایش «خونین‌زار» در دوهفته آغازین و ورود به دو هفته پایانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:14:38
مونولوگ خونین زار | استقبال از نمایش «خونین‌زار» در دوهفته آغازین و ورود به دو هفته پایانی | عکس

اجرای نمایش «خونین‌زار» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی با استقبال گرم تماشاگران مواجه شد.

محمود دولت آبادی، رعنا فرنود، فؤاد نظیری، پرویز پورحسینی، ستاراورکی، عبدالرضا منجزی، محمدبحرانی، حسین فرحبخش و دیگر هنرمندان سینما، تئاتر، موسیقی و... در دوهفته‌ی اول اجرا به تماشای این نمایش نشستند.

عبدالرضا منجزی نویسنده و کارگردان پس از دیدن این نمایش ضمن تقدیر از عوامل اجرای گفت: «چیزی که نمایش خونین زار را از نمونه‌های قبلی جدا و قابل‌تأمل می‌کند تکیه سهراب حسینی بر کهنه الگویی ادبی نمایشی است که زبان را به هسته اصلی کار تبدیل کرده است و با حذف حرکت و بی‌اعتنایی به فرم محوری یک‌راست و مهاجم به متن پرداخته است.»
ستار اورکی آهنگساز نیز پس دیدن نمایش «خونین‌زار» طی صحبت با روابط عمومی اثر گفت: «انتظار نداشتم در اولین تجربه حرفه‌ای سهراب حسینی با اثری چنین تأثیر گذار و شیوا مواجه شوم. کارگردانی این اثر بسیار حساب‌شده بود. همچنین بازی آذین رئوف بسیار تأثیر گذار و قابل‌تحسین بود.»

این نمایش که تولید مکتب تهران است با بازی آذین رئوف از روز یکشنبه ۱۵ مرداد به روی صحنه رفت و هم اکنون با تغییر ساعت به هشت شب، وارد چهارمین ماه اجراى خود شده است
تهیه‌کننده این نمایش سهیل حسینی است و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به:‌ بهاره رهنما (طرح داستان و انتخاب بازیگر)، مازیار تهرانی و سهیل حسینی (طراحان پوستر)، صادق حسین (موسیقی)، آریا افشار (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، محمدحسین اثنی عشری (روابط عمومی و تبلیغات)، مهری تواسونى (طراح لباس و مشاور رنگ) اشاره کرد.

نمایش خونین زار تا ۱۵ شهریور ساعت ۲۰ در مکتب تهران به روی صحنه می‌رود.
مکتب تهران در خیابان کریم‌خان زند٬ خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، کوچه کیوان، پلاک هشت واقع است.

درباره مونولوگ خونین زار
۳۱ مرداد ۱۳۹۶