در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز پرشور برای کلوچه دارچینی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:23:15
نمایش کلوچه دارچینی | آغاز پرشور برای کلوچه دارچینی | عکس

نمایش کلوچه دارچینی کار گروه تئاتر مستقل به کارگردانی مریم کاظمی، اولین اجرای خود را با استقبال بی نظیر تماشاگران در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پشت سر گذاشت.

این نمایش شاد و موزیکال که نوشته دیوید وود است و حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده روز گذشته با تمام ظرفیت سالن میزبان مخاطبان خود شده و یکی از پرشورترین اجراهایش را پشت سر گذاشت.

در این اجرا که با یاد و خاطره زنده یاد حسین محب اهری برگزار شد هنرمندانی همچون سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی هومن رهنمون، عرفان میدانلو، نازنین صفا، حسام کلانتری، مهراد زمانی،پریسا فلاح‌زاده،  فاطمه خدابنده لو،هایده حسین زاده، سمیه بیگی، زهرا روش‌ ضمیر، فربد تجویدی، شادی کارآیین، نرگس صفامنش و مهدی رمضان‌زاده و ... ایفای نقش کردند. تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل (پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها روی صحنه رفتند.

نمایش کلوچه دارچینی هر روز غیر از شنبه ها در ساعت ۱۹ اجرا می‌شود و بلیط‌های روزهای نخست این اجرا در سایت تیوال با تخفیف ارائه شده اند. بلیط های کلوچه دارچینی روزهای یکشنبه نیز به صورت نیم بها عرضه می شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ -  تلفن رزرو اجرا ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ نسبت به رزرو و یا خرید بلیط اقدام کنند.

درباره نمایش کلوچه دارچینی
۰۵ بهمن ۱۳۹۸