در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز "کمدی اتفاقات" با حضور داریوش اسدزاده و استقبال تماشاگران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:21:32
نمایش کمدی اتفاقات | آغاز
نمایش "کمدی اتفاقات" به کارگردانی میثم عبدی با حضور داریوش اسدزاده بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی نمایش، شامگاه گذشته ۲۲آذر، نمایش "کمدی اتفاقات" به کارگردانی میثم عبدی با حضور داریوش اسدزاده در تئاتر باران افتتاح شد.

پس از اجرای این نمایش ۶۵دقیقه ای، داریوش اسدزاده چتر باران را به رسم همیشگی گشود و عنوان کرد: ۷۲ سال پیش وارد هنر تیاتر شده ام. با این هنر عاشق شده ام، بدبخت شده ام. این را واقعا می گویم. این انرژی و قدرت را در صحنه ببینید. بدون عشق مگر ممکن است؟

بازیگر سریال خانه سبز در ادامه افزود: از تماشای این نمایش بسیار لذت بردم، در تک تک صحنه ها انرژی بازیگران حاکم بود و توانستند یک نمایش کمدی پرقدرت را ارایه دهند.

اسد زاده در ادامه ضمن قدردانی از عوامل نمایش"کمدی اتفاقات"تصریح کرد: این نمایش حرف های فراوانی دارد و من خوشحالم امشب این گروه نمایشی به خوبی از عهده این اجرای سخت برآمد و تماشاگر را با خود همراه کرد.

این هنرمند در همین زمینه افزود:  ماکسیم گورکی نویسنده روسی می گوید هنرمند هر جامعه، پرچمدار در پیشاپیش آن جامعه است. همه بازیگران نمایش کمدی اتفاقات نیز پرچمداران جامعه ما هستند. چرا که هنر تبسم خالق به مخلوق برگزیده در زمین است.

نمایش "کمدی اتفاقات" در اولین شب با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شد، و میزبان هنرمندانی نظیر امید نعمتی،گروه موسیقی پالت، مجید خسروانجم و... بود.

کمدی اتفاقات" نوشته ادواردو دفیلپو و ترجمه داریوش مودبیان است و با بازی عباس جمشیدی، فریبا امینیان، منصور اسکندری، منوچهر رمضانی، سینوره کفاش طلب، امین قاضی، مهدی مجنونی، اسماعیل باستانی و میثم عبدی هرشب ساعت۱۸:۳۰ در تئاتر باران روی صحنه می رود.



درباره نمایش کمدی اتفاقات
۲۳ آذر ۱۳۹۴