در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال از نمایش " لانه خرگوش" در تماشاخانه استاد انتظامی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:23:00
نمایش لانه خرگوش | استقبال از نمایش
به گزارش روابط عمومی گروه اجرایی، نمایش " لانه خرگوش" نوشته دیوید لیندزی ابر، ترجمه کیوان سررشته و کارگردانی فریبرز کریمی است که با همکاری گروه تئاتر بوهمی هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود. این نمایش درباره خانواده ای است که 8 ماه است پسر چهار ساله اشان در اثر تصادف رانندگی مرده است و آنها هنوز مشغول دست و پنجه نرم کردن با این ماجرا هستند.

دراین نمایش ۸۰ دقیقه ای بازیگرانی همچون (به ترتیب ورود به صحنه): شکیبا فدایی، مینا زمان، حسام محمودی، نوشین مسعودیان، سینا بالاهنگ به ایفای نقش می پردازند. همچنین، "مدیر اجرایی: آوا درویشی"، "دستیار کارگردان: طاها سرایی"، "طراحان صحنه: نیما تبریزی و آرزو خزان بیک"، "طراح لباس: نسرین خرمی"، "آهنگساز: سارا بیگدلی شاملو"، "طراح گریم: حسانه فرقانی، "طراح گرافیک: پرناز کریمی"، "منشی صحنه: ملینا آل علی"، "مدیر تبلیغات: نوید آغاز، "مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهرگروه اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.

این نمایش توسط گروه تئاتر بوهمی، پیش از این در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در سال ۹۲ اجرا شده است. نامزد دریافت جایزه در بخش های کارگردانی، بازیگری زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی و پوستر افتخارات این نمایش در این دوره از جشنواره می باشد.

" لانه خرگوش" اینک با کمی تغییرات در صحنه و گروه بازیگران تا ۱۷ آذر ساعت ۲۰ در سالن انتظامی خانه هنرمندان اجرای عموم می رود.

علاقه مندان به خرید بلیت این نمایش می توانند با شماره ۰۹۳۶۲۴۴۰۶۵۳ تماس و یا به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.
درباره نمایش لانه خرگوش
۰۵ آذر ۱۳۹۴