در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش عروسکی «ماه پیشونی» در مسیر تمدیدها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:09:36
نمایش ماه پیشونی | نمایش عروسکی «ماه پیشونی» در مسیر تمدیدها | عکس

نمایش عروسکی «ماه پیشونی» پس از موفقیت در جذب مخاطبان در پردیس تئاتر شهرزاد و «پردیس تئاتر تهران» اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

نمایش عروسکی «ماه پیشونی» پس از موفقیت در جذب مخاطبان در پردیس تئاتر شهرزاد و «پردیس تئاتر تهران» اجراهای خود را ادامه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی نمایش، بنا به استقبال چشمگیر مخاطبان و نیز درخواست بسیاری از خانواده‌ها و علاقه‌مندان و نیز با توجه به هدف‌های گروه این نمایش برای بار سوم در سال ۹۶  «پردیس تئاتر تهران» به اجرای خود ادامه می‌دهد.
آزاده انصاری با اشاره به‌ویژگی‌های این نمایش گفت: با توجه به ظرفیت‌های این نمایش و شرایط تولید آن‌که به‌نوعی می‌تواند الگوی مناسبی برای تولید نمایش‌های کودک و غیرتجاری (که این روزها حتی به سالن‌های دولتی هم رخنه کرده) محسوب شود؛ این نمایش در «پردیس تئاتر تهران» به اجراهای خود ادامه می‌دهد تا عزیزانی که به هر دلیل موفق به دیدن این نمایش نشده‌اند بتوانند از تماشای آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است نمایش «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری، نمایش برگزیده جشنواره تئاتر عروسکی بوده و در تیر و مردادماه سال جاری نیز در پردیس تئاتر شهرزاد به مدت ۳۰ شب و در «پردیس تئاتر تهران» به مدت ۱۵ شب میزبان مخاطبان خود بوده است.

درباره نمایش ماه پیشونی
۱۵ شهریور ۱۳۹۶