در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «مالکیت خصوصی» نمایشی است که توجه روان‌شناسان را به خود جلب کرده است.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:14:28
مونولوگ مالکیت خصوصی | «مالکیت خصوصی» نمایشی است که توجه روان‌شناسان را به خود جلب کرده است. | عکس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی نمایش «مالکیت خصوصی»، اجرای این نمایش به کارگردانی سارا جویا که کار خود را از پانزدهم فرودین در سالن تئاتر خانه هنر آبان آغاز کرده است با پشت سر گذاشتن هفته اول اجراهای خود با استقبال خوبی از سمت مخاطبان مواجه شده است.

«مالکیت خصوصی»، که نوشته چکاوک کافی و با بازی کیمیا خلج به کارگردانی سارا جویا به صحنه‌ رفته است روایتی از اوهاماتی جنایی است که زنی روانپریش پرده از راز آن بر می‌دارد و اسرار آن را برای روانکاو خود فاش میکند.

این درام روان‌شناسانه در روایتی کوتاه اما منسجم با پیچیدگی‌ها و لایه هایی که مخاطب را در مواجهه با آن قرار می‌دهد، موقعیت چالش برانگیزی را در ذهن تماشاگر ایجاد می‌کند و در یک زمان کوتاه اما برق آسا گره از چالش داستان می‌گشاید.
این نوع روایت و پرداخت آن از سوی کارگردان رضایت زیادی را از سمت مخاطبان جلب کرده است این اثر در هفتمین اجرای خود میزبان چند تن از روانشناسان سرشناس بود و در طول آغازین اجراهای خود چهره هایی از اهالی تئاتر و سینما به تماشای این نمایش نشسته اند که می‌توان به دکتر لیلا جبلی و علی ساسانی نژاد، حامد شفیع خواه و پریسا بینات اشاره کرد.

دیگر عوامل نمایش «مالکیت خصوصی»، صحنه گردان: آرزو صدایی آذر، ‎طراح لباس: سایه هادیانی، طراح فیگور پوستر: ویدا عبادی، عکاس و گرافیست: سمانه جویا، ‎آهنگساز: وحید حاجی‌زاده، مدیر ‎روابط عمومی: مرجان راد، مشاور رسانه ای: محمد وفایی، امور هماهنگی: محمد رضا گنجی، هستند.

«مالکیت خصوصی» به کارگردانی سارا جویا تا پنجم اردیبهشت هر روز ساعت ١٩ در تئاتر آبان اجرا می شود.

علاقمندان برای اطلاعات و خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

درباره مونولوگ مالکیت خصوصی
۲۴ فروردین ۱۴۰۱