در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای نمایش "مامبو جامبو" در تالار هنر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:24:52
نمایش مامبو جامبو | اجرای نمایش

نمایش "مامبو جامبو" به نویسندگی المیرا پارسا و کارگردانی سید مصطفی رضوی اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.
به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش "مامبو جامبو" به نویسندگی المیرا پارسا و کارگردانی سید مصطفی رضوی روز چهارشنبه ۶ آذر در تالار هنر افتتاح شد.

متن نمایش "مامبو جامبو" براساس نمایشنامه هملت شازده کوچک دانمارک نوشته تورستن لترز و ترجمه ناصر حسینی مهر نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است:
"پادشاه به جنگ رفته و کشور توسط کلادیوس وزیر و پولونیوس، مشاور پادشاه اداره می شود. کلادیوس وزیر که همیشه آرزوی پادشاهی داشته به کمک پولونیوس مشاور نقشه نابودی پادشاه و به تخت نشستن خود را می کشد. هملت که یک کودک هشت ساله است از این اتفاق با خبر می شود و سعی دارد که به محض ورود پادشاه به کشور ماجرا را به او بگوید و ..."

طراحی این نمایش بر اساس اجرای زنده عروسک و موسیقی است و المیرا پارسا، طهورا کریمخانی، فاطمه سیدطالبی، آرزو عصاری، مژده مسکنی، نازنین دیده ور، مهسا زارع و مریم مختاری در آن به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل نمایش "مامبو جامبو" عبارتند از:
آهنگساز: سعید آفتاب آذری. تنظیم: مجید حائری. نوازندگان صحنه: نازنین فرضی، آناهیتا دارابی و مژده بروجردی. مدیراجرایی: محمد زمانی.طراح صحنه: سیدمصطفی رضوی. دستیار صحنه: مهیا خان بابایی. ساخت دکور: کیوان ضیاپور. طراح لباس: مریم کرمی. دوخت لباس: رویا ارژنگ. طراحی، ساخت عروسک و آکساسوار: مریم کرمی. ساخت تیزر: فرزین طاهری منش. طراح پوستر و بروشور: جعفر ذهنی. طراح نور: کیوان ضیا پور. طراح و اجرای گریم: حسین تبریزی و لیلا پریشان. دستیار کارگردان: مجید خلیلی و مریم کرمی. گروه کارگردانی: علیرضا حسین پور، طاها محسنی و فاطمه صدقی. مدیر روابط عمومی: فاطمه سیدطالبی.

لازم به ذکر است قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بهاست و  بلیت این نمایش در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می رسد.
 نمایش "مامبو جامبو" هر روز بجز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۱۷:۳۰ به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.
        

درباره نمایش مامبو جامبو
۰۷ آذر ۱۳۹۸