در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | محمد حسن معجونـى و آییـن گشایش نمایش مرسولات پترزبورگ در تالار مولوى
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:07:50
نمایش مرسولات پترزبورگ | محمد حسن معجونـى و آییـن گشایش نمایش مرسولات پترزبورگ در تالار مولوى  | عکس
به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه زنگ آغاز اجراهای نمایش «مرسولات پترزبورگ» به کارگردانی مازیار سیدی نواخته خواهدشد.
قرار است طى مراسمى زنگ آغاز نمایش توسط محمدحسن معجونى، بازیگر، کارگردان و سرپرست گروه تئاتر لیو نواخته شود.
این اثر با مضمونى سیاسى، اجتماعى روایت کننده داستان آدمی است ناکام به نام رشونوف که تلاش دارد جاى خودش را در اجتماع پیدا کند اما...
«مرسولات پترزبورگ» کارى از گروه تئاتر لیو سایه، نوشته محمد زارعى و اولین تجربه کارگردانى مازیار سیدى است. در این پروژه پویا پورامین بعنوان آهنگساز و صبا کسمایی بعنوان طراح نور حضور دارند.
آییـن گشایش این نمایش روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ١٩:٣٠ با حضور محمدحسن معجونى و دیگر هنرمنـدان و اهالى تئاتـر در سالن بزرگ تالار مولوى برگزار خواهد شد.
بلیت نمایش در روز اول اجرا (شش اردیبهشت) به تعداد محدود و تنها از طریق گیشه تالار مولوى به فروش مى رسد. دانشجویان مى توانند با ارایه کارت دانشجویى، این نمایش را با ۵۰ درصد تخفیف ببیند.
«مرسولات پترزبورگ» اثر اجرا شده در هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهى و نامزد دریافت بهترین نمایشنامه، بهترین کارگردانى و طراحى نور به تهیه کنندگى مهدى خان احمدى از شش تا سی و یکم اردیبهشت، ساعت بیست در سالن بزرگ تالار مولوى روى صحنه خواهد رفت.
درباره نمایش مرسولات پترزبورگ
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵