در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | اجراهای ویژه "مشق شب" در روزهای پایانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:42:19
نمایش مشق شب | اجراهای ویژه

نمایش "مشق شب" که روزهای پایانی اجرای خود را در تئاتر مولوی سپری میکند، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در دو نوبت اجرا میشود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی؛ نمایش "مشق شب" به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی که در مدت زمان اجرای خود در مرکز تئاتر مولوی توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند  در روزهای پایانی با نوبت های ویژه میزبان علاقمندان تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

بر اساس این گزارش نمایش " مشق شب" در روز های چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در  دو نوبت و در ساعات ۱۷ و ۱۹ اجرا خواهد شد.


علاقمندان برای دیدن این نمایش که تا ۲۲ مهرماه به روی صحنه میرود،  میتوانند از طریق سایت تیوال اقدام به تهیه بلیط کرده و یا به مرکز تئاتر مولوی به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند.

همچنین گفتنی است کلیه دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی بلیط این نمایش را با تخفیف ۶۰ درصدی تهیه کنند.

درباره نمایش مشق شب
۱۷ مهر ۱۳۹۸