در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | مسجد جامعی: جان گز به فهم تماشاگر احترام می گذارد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:49:04
نمایش جان گز | مسجد جامعی: جان گز به فهم تماشاگر احترام می گذارد | عکس
شب گذشته (22 دی ماه) اجرای نمایش "جان گز" با قدردانی از حضور علیرضا رضاداد،ژاله صامتی،ایرج سنجری، لیلا برخورداری به احمد مسجد جامعی (عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سید محمد خاتمی )تقدیم شد.

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی نمایش، مسجد جامعی پس از پایان اجرا با ابراز خشنودی از استقبال تماشاگران و پرشدن ظرفیت سالن گفت: این نمایش تجریه جدیدی بود نسبت به نمونه های دیگری که در ارتباط با دفاع مقدس و خبر 175 شهید غواص کار شده است. نمایش تماشاچی را با خود همراه می کرد چون هم متن قوی و هم کارگردانی به قاعده ای داشت که البته انتظار من هم همین بود.اجرا مصنوعی نبود و روایت ها را در سطوح مختلف بیان می کرد. مهم ترین نکته این بود که به فهم و شعور مخاطب احترام می گذاشت.با توجه به این نکات و بازی روان بازیگرها از نظر من باید در جشنواره فجر به خوبی دیده شود.خوشحالم از اینکه استقبال خوبی از این اجرا شده و تعداد تماشاگرانی که آمده بودند و اینکه ظرفیت سالن پر بود، برایم جالب بود.

این نمایش که از 8 آذر ماه در تماشاخانه تازه تاسیس سرو به روی صحنه رفته است قرار بود تا 8 دی ماه اجرا داشته باشد که به دلیل استقبال مخاطبان تا 30 دی ماه تمدید شد.

جان گز که نمایش برگزیده جشنواره مقاومت بود و بیشتر جوایز را از آن خود کرد،در جشنواره فجر هم از بخش مرور برای مسابقه ایران انتخاب شده است.

این نمایش تا 30 دی ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت 19:30 در تماشاخانه تازه تاسیس سرو به آدرس میدان فردوسی،ابتدای خیابان سپهبد قرنی، کوچه فلاح پور ،پلاک 1 به روی صحنه می رود.

جان گز نوشته هاله مشتاقی نیا در شش اپیزود، داستان وارد شدن یک بازمانده به برش هایى از زندگى آدم هاى جامعه امروز است که مواجه مى شود با ... .

در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) :علیرضا آرا ، احسان بهلولی ، ویدا جوان ، غزاله رشیدی ، فرزین صابونی ، سهیلا صالحی ، سید علی صالحی ، ابراهیم عزیزی ، دایانا فتحی ، هومن کیایی ، حسین مسافر آستانه ، ناهید مسلمی ، رویا میرعلمی ایفای نقش می کنند.
درباره نمایش جان گز
۲۳ دی ۱۳۹۴