در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | "متاستاز" به تالار رودکی می آید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:55:50
نمایش متاستاز |
"علی اصغر دشتی" در پنچمین دور از اجرای نمایش "متاستاز" این بار در تالار رودکی به مدت شش شب میزبان علاقه مندان به این نمایش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش "متاستاز" به کارگردانی "علی اصغر دشتی" از روز ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه در تالار رودکی به روی صحنه می رود.
این نمایش بعد از اجرا در برج آزادی، تئاترشهر، تماشاخانه باران و تالار شمس و براساس دنباله اعداد فیبوناچی به مدت شش شب و هشت اجرا در تالار رودکی اجرا خواهد داشت.
این نمایش در حمایت از خانواده و همراهان هم‌پا بیماران مبتلا به سرطان  اجرا می‌شود و طبق اظهارات کارگردان، می‌توان آن را نوعی کمپین،تئاتر علیه فراموش شدن بخشی از  جامعه تلقی کرد.
از اجراگران نمایش "متاستاز" می توان به "شیما مهدوی"، "ایلناز شعبانی"، "یاسمن ادیبی"، "مهتاب پرنیان"، "فاطمه صادقی" و "ملیکا روح انگیزی" اشاره کرد.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به "فرشاد فزونی" آهنگساز، "فرهاد فزونی" مدیر هنری، "ندا نصر" طراح لباس و "صبا کسمایی" طراح نور اشاره کرد.
گفتنی است برای تهیه بلیط نمایش "متاستاز" به طراحی متن و کارگردانی "علی اصغر دشتی" می توان به سامانه ی فروش بلیط www.tiwall.com مراجعه کرد.
درباره نمایش متاستاز
۱۰ آذر ۱۳۹۴