در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
به آگاهی می‌رسد با توجه به راهپیمایی مناسبتی در تاریخ سه‌شنبه ۵ تیر در محدوده مرکز شهر ، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌ها، تمهیدات لازم را درنظر بگیرید. لازم به ذکرست بلیت پس از آغاز برنامه اعتبار و ورود ندارد و بلیت در اختیار سالن است.
تیوال تئاتر | اخبار | شهرام حقیقت دوست نیز به گروه نمایشی "تو دهنتو میبندی یا من؟" اضافه شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:12:39
نمایش تو دهنتُ می بندی یا من ؟ | شهرام حقیقت دوست نیز  به گروه نمایشی


شهرام حقیقت دوست نیز به گروه نمایشی "تو دهنتو میبندی یا من؟" اضافه شد

نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟" که به کارگردانی داود بنی اردلان از 25 آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است 28 و 29 دی ماه با بازی شهرام حقیقت دوست به عنوان بازیگر مهمان همراه خواهد بود .

حقیقت دوست بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، ۱۳۷۳) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان (یوسف سیدمهدوی، ۱۳۷۴) به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۶) است.

بازی روان او در مجموعه‌های تلویزیونی و بخصوص در مجموعه خط قرمز (۱۳۷۹) نشان از توانایی‌های او دارد.. نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت ، اما به گفته خودش خط قرمز بهترین سریالش بوده است.

در حوزه بازیگری تئاتر نیز این بازیگر همکاری با کارگردانان بزرگی را در زومه کاری خود دارد که از جمله آن می توان به نمایش "مشروطه بانو" یا مجلس شبیه حصرنامه کارگاه بکاء به نویسندگی و کارگردانی "حسین کیانی"، نمایش”دن کامیلو“به کارگردانی”کورش نریمانی“،نمایش”چیزی شبیه زندگی“به کارگردانی”حسین پناهی“و... اشاره کرد . وی سابقه بازی در فرهنگسرای نیاورن در نمایش”برای آخرین بار“به کارگردانی”علی روئین‌تن“ را نیز دارد

تاکنون حمید رضا پگاه ، علی اوجی ، احسان کرمی ،علی بوستان و پیمان قاسم خانی ... بازیگران میهمان نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟" بوده اند .

گفتنی است نمایش "تو دهنتو میبندی یا من؟ " از 25 آذر هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ 3 بهمن ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند با شماره 09354621376 تماس حاصل نمایند و یا به سایت تیوال مراجعه نمایند
۲۹ دی ۱۳۹۳