در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | شب گذشته ایرج نوذری به همراه مادرش از نمایش مجردها دیدن کرد / عکاس: مهدی اسماعیلیان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:06:24
نمایش کمدی مجردها | شب گذشته ایرج نوذری به همراه مادرش از نمایش مجردها دیدن کرد / عکاس: مهدی اسماعیلیان | عکس
صحبت های ایرج نوذری درباره نمایش مجردها

شب گذشته ایرج نوذری به همراه مادرش از نمایش مجردها دیدن کرد.

نوذری بازیگر سینما و تلویزیون بعد از اجرای این نمایش که شب گذشته به پدرش مرحوم منوچهر نوذری تقدیم شد، به روابط عمومی نمایش گفت: این اثر نمایشی کارگردان جوانی دارد که به عقیده من می تواند با کسانی که ادعای تجربه در این حیطه را دارند و نهایتا از عهده اش برنمی آیند، رقابت کند. وی افزود: این را نمی گویم که خیلی ها خوششان بیاید چرا که یکی از دلایلی که باعث شده خیلی ها با من همکاری نمی کنند همین رک گویی ام است که این را از پدر و استادم یاد گرفتم.

این بازیگر ادامه داد: به انتخاب متن این کارگردان تبریک می گویم چرا که این متن مملو از ریزه کاری بود که می توانست با مخاطب ارتباط بگیرد. من این حرف را در سینما هم نمی زنم، اما آنقدر این نمایش را دوست داشتم که همین جا می گویم که با اینکه فرصت نمی کنم تئاتر کار کنم، اما مشتاقم با کارگردان نمایش مجردها همکاری کنم چرا که انرژی خوبی از دیدن این اجرا گرفتم.

نوذری در پایان افزود: متآسفانه در میان همکارانمان افرادی هستند که می آیند تئاتری کمدی را می بینند و خنده هایشان را نگه می دارند و این خنده ها را به منزلشان می برند که مبادا جلوی مردم بخندند. به عقیده من اگر یک تئاتری خنده دار باشد من به عنوان بازیگر باید آنقدر بخندم که صاحب اثر تشویق شود، به خصوص اگر که جوان هم باشد. متآسفانه چنین مسائلی هست که من مدتی است در تلویزیون کار نمی کنم.

نمایش مجردها به کارگردانی پوران مرادی مزرعه نو تا جمعه 22 فروردین ماه ساعت 18 در سالن سایه بروی صحنه می رود. لازم به ذکر است این نمایش در دو روز پایانی خود (پنج شنبه و جمعه) در دو سانس 18 و 20 بروی صحنه خواهد رفت.
درباره نمایش کمدی مجردها
۲۰ فروردین ۱۳۹۳