در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اظهار نظر نفر دوم سفارت اسپانیا بعد از تماشای "مرداب روی بام"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:07:01
نمایش مرداب روی بام | اظهار نظر نفر دوم سفارت اسپانیا بعد از تماشای

در حالی که فقط 4 اجرا از نمایش"مرداب روی بام" نوشته وکاری از رضا گوران در تماشاخانه ایرانشهر باقیست ، اجرای شب گذشته اش -25 اردیبهشت ماه میزبان نفر دوم سفارت اسپانیا آقای پابلو گان بود.

آقای گان با قدر دانی از رضا گوران و گروه اجرایی ،در خصوص نمایش گفت:" با اینکه به لحاظ زبان و دیالوگ های نمایش به طور کامل متوجه مضمون نمی شدم،اما چون داستان دونا رزیتا اثر لورکا را خوانده بودم، شیوه اجرایی و جلوه خاص بصری بسیار مرا شگفت زده کرد.خوشحالم از اینکه اثر لورکا که افتخار اسپانیا است در ایران به این شکل به روی صحنه می رود."

شب گذشته در کنار استقبال مردم،هنرمندان زیادی نیز همچون علی معلم، حمید رضا نعیمی،اصغر همت، آرش دادگر،امید روحانی،هوتن شکیبا،بهرام افشاری و ... به تماشای نمایش نشستند.

رضا گوران نمایش "مرداب روی بام" را با نگاهی آزاد به نمایشنامه "دونا رزیتا" نوشته فدریکو گارسیا لورکا به نگارش درآورده و خودش آن را یک بازنویسی کامل می داند. وی داستان این نمایش را یک عاشقانه سیاسی توصیف می کند.

"مرداب روی بام" ماجرای مردی است که به دختری علاقه دارد و درگیر فعالیت های سیاسی است، اما به او فرصت داده می شود تا از دختر خداحافظی کند، ولی او نمی تواند به دختر بگوید چه اتفاقی افتاده و انتظار دختر 20 سال به طول می انجامد.

پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری،ندا مقصودی، ستاره پسیانی، دایانا فتحی، بیتا معیریان، عبد آبست و جواد پولادی در این نمایش ایفای نقش می کنند.
لازم به ذکر است، رضا گوران در کارنامه هنری اش اجرای آثاری چون "هملت"، "یرما"، "داستان یک پلکان"، "ابرهای پشت حنجره"، "آدم آدم است (اثر مشترک ایران و هلند)" را ثبت کرده است

گفتنی است، نمایش "مرداب روی بام" فقط تا 31 اردبیهشت ماه ساعت 19:30 در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظر زاده کرمانی به صحنه می رود.

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket و یا www.tiwall.com مراجعه کنند و یا با شماره‌ 09380628893 تماس حاصل فرمایند.

درباره نمایش مرداب روی بام
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳