در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش‌های برگزیده‌ی رپرتوارها در ویترین بوتیک تئاتر ایران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:55:35
نمایش نام مرا باد می برد | نمایش‌های برگزیده‌ی رپرتوارها در ویترین بوتیک تئاتر ایران | عکس

 نخستین اثر از سری رویدادهای نمایشی «کارگان شمبه» از ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در بوتیک تئاتر ایران در مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد، به روی صحنه خواهد رفت.

عاطفه‌چطرروز در گفت‌وگو با سینماآفیس اظهار داشت: ‌”نخستین اثر از سری رویدادهای نمایشی «کارگان شمبه» از ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد، بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می‌رود. نمایشی با عنوان «نام مرا باد می‌برد…»  به کارگردانی، سپیده شعبان که نمایشنامه آن را مهدی خلیل‌زاده به رشته تحریر درآورده که در دومین دوره رپرتوارهای نمایشنامه خوانی کارگان، منتخب شد.”

 تهیه کننده نمایش «نام مرا باد می‌برد…»  اضافه کرد: “این نمایش برگزیده دومین رویداد تولید تئاتر «کارگان شمبه» بوده که از پس ۳۰ اجراخوانی انتخاب و اکنون به روی صحنه می‌رود.”

 این فعال هنری درخصوص درونمایه این اثر توضیح داد: “این نمایش روایتی عاشقانه از زندگی “عاشیق ایمران” است. عاشیق‌ها هنرمندان و روایتگران قصه‌های فولکلور آذربایجان بوده که حکایت‌های آنان غالبا با شعر و ساز و نوای موسیقی نواحی خویش، همراه است. این نمایش، حدیث شیدایی و شوریده‌گی مردی‌است که سایه‌اش بر زمین حرام شد. در واقع «نام مرا باد می‌برد…» حدیث و روایتی از یک عاشقانه است، که قبل از اینکه از دهن بیوفتد، تمام میشود.”

 وی در پایان گفت: ” برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای کارگان شمبه داریم و اهدافمان دستکم به تعبیر اساتیدی چون آرمان طیران، متعالی‌ست، لذا در ابتدای کار مشکلات مالی و تشریفاتی تحقق این امر متعالی را ممکن است دستخوش فرساییش کند، اما نکات و پیشنهادات پدرانه و داهیانه قاسم جعفری مدیر پردیس تئاتر شهرزاد، همواره چراغ راه‌مان بود.”

شایان ذکر است؛ در این اثر نمایشی؛ امـیدالـه کـوهی‌، رضـا احـدی‌، مـریم کاظـمی، مسعـود کیـان‌، فـراز شیـرانی‌، نـازنیـن مسکـنی، کـوثـر خان‌، مـحیا بیـگ زاده‌، علیرضـا شیـخ دارانـی‌، روزبـه جعـفری‌، مـرتضی اسـدی‌ و سپیـده شعـبان نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین؛ مـحـمـدجـواد مـلک‌زاده مجری طرح این اثر نمایشی بوده و طـراحی لبـاس‌ آن را ستـاره فـلاح‌فـرد، طـراح نور و صـدا، رضا احـدی و گـریم‌، شـانا زیـودار عهده‌دار خواهند بود.
از دیگر عوامل این رویداد نمایشی می‌توان به؛
دستیار کارگردان: رضا احـدی، مدیـر تبـلیـغات‌ و تولید محتوای تصویری: امیـرحسـیـن نـجـاح، گـروه‌اجرایـی‌:‌ امیـرحسیـن گـنج‌خانـلو‌/‌رضـا شفـائـی، مـدیر صحنـه: مسعود کیـان، مدیـر همـاهـنگی‌: رضـا شفـائـی، حامی رسانه‌ای: پایگاه تحلیلی-خبری سینماآفیس

 نمایش «نام مرا باد می‌برد…»اثر برگزیده دومین رویداد نمایشی “کارگان شمبه” از ۴ تیرماه ۱۴۰۲ | پردیس تئاتر شهرزاد | بوتیک تئاتر ایران | ساعت ۲۱:۳۰ به استثناء شنبه شب‌ها به روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان بلیط این نمایش را می‌توانند از هم‌اکنون در سایت تیوال خریداری کنند.

درباره نمایش نام مرا باد می برد
۱۱ تیر ۱۴۰۲