در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | پا برهنه در پارک میزبان گوینده رادیو هفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:12:29
نمایش پابرهنه در پارک | پا برهنه در پارک میزبان گوینده رادیو هفت   | عکس
پا برهنه در پارک میزبان گوینده رادیو هفت
امیر علی نبویان مجری و داستان نویس فعال در رادیو هفت مهمان نمایش پا برهنه در پارک شد .
به گزارش روابط عمومی این گروه ؛ نمایش پا برهنه در پارک اثر نیل سایمون به کارگردانی هادی عامل در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود .
وی در خصوص این نمایش چنین گفت : " من نمایش پا برهنه در پارک را در دوره ی قبلی اجرا دیده بودم و هم در جریان تولید مجدد این نمایش قرار داشتم ؛ به همین دلیل خود را مرجع مناسبی برای نظر دادن در مورد این اثر نمی دانم ؛ ولی در کل کار بسیار دشواری انجام شده است به دلیل اینکه کسانی که اصل اثر را خوانده باشند و یا فیلمی که سال های سال از آن خاطره دارند را در ذهن مرور کنند ، از نظر زمان بندی این اثر متوجه خواهند شد کار دشواری در خصوص دراماتورژی این اثر صورت گرفته است و به طبع همه ی آنچه می بایست با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان نیز منطبق می شد نیز به نظرم راضی کننده بود . "
وی در ادامه گفت " نکته مهم در مورد این اثر این است که نمایش پا برهنه در پارک صاحب سر و ته است بر خلاف بسیاری از اقتباس ها و آداپتاسیون ها و برداشت هایی که از آثار خارجی صورت می گیرد و لطمه به اثر اصلی نزده بودند . "
در این نمایش هنرمندانی چون ارسطو خوش رزم ؛ محمد رضا ایمانیان ؛ لبخند بدیعی ؛ فهیمه تیام درویش و امیر اورعی به مدت 70 دقیقه به ایفای نقش می پردازند .
از دیگر عوامل می توان به هدایت هاشمی ( تهیه کننده ) ؛ علی عامل هاشمی ( دراماتورژ ) ؛ پگاه ترکی ( طراح لباس و صحنه ) ؛ هادی آموزگار ( مجری طرح ) ؛ وحید میثاقی ( طراح پوستر و بروشور ) ؛ امین رضا اولیا، ماهگل کرامتی، آرین عزیزی( دستیار کارگردان ) ؛ البرز نبویان ( انتخاب موسیقی ) ؛ بهنام مالکی ( ساخت دکور ) ؛ نیما اقلیما ( ساخت تیزر ) ؛ محمدرضا ایمانیان ( مدیر تبلیغات ) ؛ هادی آموزگار ( عکاس ) ؛ سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای ) اشاره کرد .
نمایش پا برهنه در پارک از 1 شهریور ماه تنها به مدت 15 شب به جز شنبه ها ساعت 18:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود ؛ علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال و گیشه نت مراجعه نمایند .


درباره نمایش پابرهنه در پارک
۰۹ شهریور ۱۳۹۴