در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "نرفتن" ۲۵ تیر ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:38:35
نمایش نرفتن | نمایش

نمایش "نرفتن" به کارگردانی حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان شنبه ۲۵ تیر در ساعت ۱۹ یک اجرای ویژه برای هنرمندان خواهد داشت.

این نمایش که در تماشاخانه ملک روی صحنه است و آخرین اجراهای خود را پشت سر می‌گذارد، روز شنبه در ساعت متفاوت میزبان هنرمندان تئاتر و سینما در اجرای ویژه هنرمندان خواهد بود.

مجتبی واشیان نویسنده و کارگردان نمایش نرفتن با اعلام این خبر گفت: طی روزهای اجرا تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان و اعضا انجمن صنفی بازیگران تئاتر که یکی از اعضا آن هستم در نظر گرفتیم با این حال بسیاری از هنرمندان امکان دیدن نمایش را نداشتند. بنابر این تصمیم گرفتیم روز شنبه ۲۵ تیر و در اجرای یکی مانده به آخر برای هنرمندان تئاتر و سینما روی صحنه برویم.

حامد جلالی فراهانی دیگر کارگردان این نمایش نیز، با بیان این مطلب که برای روز یکشنبه و در آخرین اجرای نمایشمان تخفیف ویژه دانشجویی را هم افزایش داده‌ایم گفت: می‌خواهیم آخرین اجرای نمایشی که برایش دشواری‌های بسیاری را تحمل کردیم، خاطره‌ای خوش داشته باشد از این رو برای آخرین اجرای نمایش تخفیف دانشجویی را به ۵۰ درصد افزایش دادیم و امیدواریم با استقبال دانشجویان از این نمایش همراه باشد.

نرفتن نوشته مجتبی واشیان و کارگردانی مشترک حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان، دغدغه‌های امروز جامعه و مسئله مهاجرت را دستمایه کار خویش قرار داده است.

در این نمایش مهدی سفاری، ساناز روشنی، سپهر محمودی، زهرا حامی، فرشاد نصیری و مهکامه ضیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کنندگی این اثر را رضا بهدادنیا برعهده دارد. نیما جهان بین، فرشاد نصیری، عاطفه صابری، سجاد نجفی، بهادر خسروجردی، زهرا شایان فر، نیلوفر کاوسی، سارا بزرافکن، هدیه اروسخانی، زهرا حمزه پور، غزل آریافر، نیلوفر صدیق و محمدحسین محبی از دیگر هنرمندان این پروژه نمایشی هستند که در بخش‌های مختلف هنری و فنی همکاری دارند.

نمایش نرفتن تا ۲۶ تیر ماه جاری روی صحنه است و پیشفروش بلیت‌ روزهای پایانی آن در سایت تیوال باز شده است.

درباره نمایش نرفتن
۲۲ تیر ۱۴۰۱