در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | اهالی هنر و فوتبال باهم به تماشای آرامسایش نشستند./تقدیم اجرا به روح مرحوم ناصر حجازی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:50:48
نمایش آرامسایش | اهالی هنر و فوتبال باهم به تماشای آرامسایش نشستند./تقدیم اجرا به روح مرحوم ناصر حجازی | عکس

دوشنبه شب پر ستاره، آرامسایش با حضور هادى مرزبان،دکتر حمیدرضا صدر،حسین محب اهرى،مریم کاظمى،نیما قپانورى و آتیلا حجازى به همراه مادر و خانواده محترم مرحوم ناصر حجازی به روی صجنه رفت. در پایان اجراى ٢٨ مهرماه آرامسایش با حضور این عزیزان به روح مرحوم ناصر حجازى تقدیم شد.

.

به گفته روابط عمومی نمایش تا کنون هنرمندان و سرشناسانی چون پری صابری،گوهر خیراندیش،افشین پیروانی،علیرضا خمسه،محمد ساربان،نادر طریقت،نعیمه نظام دوست،همایون نصیری (سرپرست گروه دارکوب)،ابراهیم پشت کوهی،لعیا زنگنه،لیندا کیانی،سحر صباغ سرشت ،آرمین قیطاسی (رهبر ارکستر بادی آرس نوا)،مجید یاسر،محسن محسنی نسب،علی کاظمی،لیلا بوشهری،عباس جمشیدی و .. به تماشای آرامسایش نشسته اند.

محمد حاتمی نویسنده،طراح و کارگردان نمایش در رابطه با مضمون آن می گوید:"آرامسایش" که لایه ای کمیک و موزیکال دارد ، مروریست بر احوال و حالات انسان. انسانی که در گذر زمان با خود روبرو می شود و سعی دارد در ازدحام و هجوم جامعه ماشین زده امروز و فردا خود را وارهاند و به حقیقت خود دست یابد.

بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه) علیرضا مهران،پژمان جمشیدی،الهام دهقانی،شهرام قائدی،روح الله کمانی،بهنوش بختیاری،محمد حاتمی و عماد سالکی هستند.

آرامسایش هر شب به جز شنبه ها ساعت 19:30 در تالار شمس (اقدسیه) به روی صحنه می رود.این نمایش یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به دانشجویان در صورت خرید تلفتی یا حضوری 40% تخفیف ارائه می کند.

الهام دهقانی (طراح لباس)،فواد خراباتی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،سارا شاهرودیان (منشی صحنه)،آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) و بابک برزویه (عکاس)، بهرنگ معتمدی (سرپرست گروه موسیقی و نوازنده ویلن سل)،ترانه پوریوسف (فلوت)،حمید رضا کیانی (سازهای کوبه ای و تار) سایر عوامل آرامسایش هستند.

علاقمندان برای خرید اینترنتی می توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com و یا با شماره های 09369005415- 09397063087 تماس حاصل نمایند.

درباره نمایش آرامسایش
۲۹ مهر ۱۳۹۳