در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | با حضور هنرمندان پیشکسوت تئاتر در شب چراغ «اپرت نیرنگ اورنگ»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:48:45
نمایش اُپرت نیرنگ اُورنگ | با حضور هنرمندان پیشکسوت تئاتر در شب چراغ «اپرت نیرنگ اورنگ» | عکس

شب چراغ نمایش "اپرت نیرنگ اورنگ" با حضور تماشاگران و هنرمندانی چون صدرالدین زاهد ناصر آویژه، سید علی تدین و در شامگاه یازدهمین روز دیماه ۱۴۰۲ برگزار شد.


در ابتدا کارگردان مرتضی برزگرزادگان بعد از خوش‌آمد گویی افزود نویسنده این متن سید هاشم خان شافع در دهه بیست شمسی است و به همت استاد داود فتحعلی بیگی در کتاب تقلیدنامه گرد آوری شده است که جای تشکر دارد چون نسل ما را با متون قدیم نمایش ایرانی آشنا کرده اند. این نمایشنامه پر از موقعیت های کمدی، که ما سعی کردیم در اجرا آنها را نمایش دهیم. در ضمن دوره قبلی اجرا زنده یاد سعید کنگرانی بازیگر این نمایش بودند که به همین مناسبت اجرای اول را به ایشان تقدیم می نماییم.


در ادامه صدرالدین زاهد دیگر مهمان شب چراغ نمایش تماشاخانه سنگلج را قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران نامید و با یادآوری اجراهایی که با هنرمندی بزرگانی چون عزت اله انتظامی، جعفر والی، علی نصیریان دیده است، افزود اکنون حتم دارم که هنرمندان جوان نیز میتوانند اجراهای خوب و پرشوری را به صحنه ببرند و از استقبال تماشاگران بهره مند شوند.


در پایان بعد از روشن نمودن شمع شب چراغ تماشاگران برای تماشای نمایش به داخل سالن اجرا رفتند.


این اجرا هر روز به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود، علاقمندان میتوانند از سایت‌ تیوال بلیت تهیه نمایند .

درباره نمایش اُپرت نیرنگ اُورنگ
۱۵ دی ۱۴۰۲