در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | درخواست یک کارگردان تئاتر برای حمایت از گروه‌های جوان تئاتری‌
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:12:03
نمایش نیمه فرشته | درخواست یک کارگردان تئاتر برای حمایت از گروه‌های جوان تئاتری‌ | عکس

زنگ افتتاح نمایش «نیمه فرشته» شب گذشته با حضور اهالی هنر و با استقبال عموم مردم در تماشاخانه باران نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی  نمایش «نیمه فرشته»، زنگ افتتاح این نمایش به کارگردانی علیرضا یاری شب گذشته با استقبال خوب عموم مردم و هنرمندان نواخته شد.
مسعود ترابی کارگردان تئاتر پس از تماشای این کار عنوان کرد: من معنای تئاتر را معنای زندگی می دانم و الان می‌توانم ساعت‌ها قدم بزنم و به این نمایش فکر کنم چرا که محتوایی از گذشته تا آیندده من را در بر دارد، من نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و مدام در طول نمایش به زندگی خودم فکر می‌ردم.
وی با اشاره به اینکه نمره بالایی به نمایشنامه کار می‌دهد، گفت: یک سری ایده‌های کارگردانی دارم که قطعا با کارگردان در میان میگذارم ولی نمایشنامه فوق العاده بود و خیلی آن را دوست داشتم.

کارگردان نمایش «ال کلاسیکو» گفت: اجرای بازیگران خیلی خوب بود. انتخاب بازیگر درست انجام شده بود و کاراکتر مرد نمایش «محمد» بسیار انتخاب خوبی به لحاظ ظاهر و بیان بود.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که چنین دست نمایش‌هایی که برای اجرایشان جوانان زحمت زیادی می‌کشند را حمایت کنند و اجازه ندهند که به دلیل عدم حمایت نمایش‌ها روی صحنه نروند یا فروش نکنند و گروه‌ها دچار ضرر شوند.

نمایش «نیمه فرشته» دوشنبه و سه شنبه با تخفیف ۳۰٪ تا ۵۰٪ از سایت تیوال به صحنه تئاتر باران می‌رود.


درباره نمایش نیمه فرشته
۱۰ دی ۱۳۹۷