در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | "نیم وجبی" در پردیس تئاتر شهرزاد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:14:38
نمایش نیم وجبی |

نمایش "نیم وجبی" به کارگردانی "علیرضا دهقانی" به دلیل استقبال مخاطبان پس از پایان اجراهایش در فرهنگسرای فردوس از یکشنبه ۲ مردادماه ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد مجددا به روی صحنه می رود.

نویسنده ی این نمایش موزیکال که تلفیقی از اجرای بازیگران و عروسک هاست رکسانه عبقری است و متن را با رویکرد به نمایشهای ایرانی و برای کودکان ۴ سال به بالا به نگارش درآورده است. 

بازیگران نمایش "نیم وجبی" : ماندانا عبقری، زهرا سماواتی، مارال عبدالحسین پور،هادی شبانی ، یاسر محمدی

طراح لباس: رکسانه عبقری

طراح عروسک: منیر مولوی زاده، مژده زکریا پور، ماندانا عبقری

میکس و مسترینگ موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید

مدیرصحنه: محمدرضا لطفی

 و گروه روابط عمومی :  ریحانه مطهری ، روژین ستاری و روشنک کریمی هستند.

در خلاصه ی نمایشنامه آمده است:

گلابتون نیم وجبی دختری ریزه و میزه و باهوش است که همه آبادی او را دوست دارند و نیم وجبی صدایش میزنند. روزی عمو جارچی خبر میاورد که دیوی به آبادی آمده. گلابتون نیم وجبی با یک کرنا, یک قناری و یک تخم مرغ به قلعه دیو میرود تا با او زورآزمایی کند اما ...

علاقمندان جهت رزرو، خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می توانند از طریق تلفن های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ ، ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ ویا سایت تیوال اقدام کنند. گفتنی است پردیس تئاتر شهرزاد روزهای شنبه تعطیل است.

 

درباره نمایش نیم وجبی
۰۱ مرداد ۱۴۰۱