در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | حمایت و استقبال جامعه گیاهخواران از عدم استفاده از فراورده‌های حیوانی در نمایش «پایین سمت چپ‎«
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:50:58
نمایش پایین سمت چپ | حمایت و استقبال جامعه گیاهخواران از عدم استفاده از فراورده‌های حیوانی در نمایش «پایین سمت چپ‎« | عکس

در پی اجرای نمایش پایین سمت چپ اثر منتخب جشنواره تئاتر دانشگاهی(بخش مناطق) که از ٢۵ آذرماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته است، یکی از منتقدان و فعالان حوزه گیاهخواری ازحرکت صورت گرفته در این نمایش، در خصوص عدم استفاده از فراورده های گوشتی و آسیب نرساندن به حیوانات در این اثر قدردانی کرد.

روابط عمومی نمایش پایین سمت چپ ضمن تشکر از استقبال صورت گرفته از این حرکت اظهار داشت: جرقه این ایده تا آنجایی که من مطلع هستم نخستین بار توسط یکی از همکاران و عوامل اجرا که اتفاقا دغدغه مند این اتفاق بودند با کارگردان مطرح شد و از آنجایی که این اتفاق در راستای متن اثر می توانست قرار بگیرد و بن مایه اصلی را نیز تحت شعاع قرار ندهد، تصمیم بر این شد که در اجرای اثر از فراورده های حیوانی استفاده نشود، بعد تر این دغدغه تا جایی پیش رفت که حتی در استفاده از برگر، یا کیک روی صحنه به کل از فراورده های گیاهی استفاده شد. و حتی در برخی از آکساسوار صحنه از ماکت و چرم مصنوعی استفاده شد،که خوشبختانه این اتفاق مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفت و با محتوای اثر نیز به نوعی ارتباط گرفت.

روابط عمومی این اثر همچنین اظهار داشت، از آنجایی که چنین دغدغه هایی در جامعه، با حوزه فرهنگ و هنر در ارتباط است، و نمایش بستر خوبی برای گفتگو پیرامون این مسئله است. حمایت  جامعه گیاهخواران می تواند باعث پیشرفت و گسترش گفتگو در این زمینه شود، و این استقبال می تواند منجر به ادامه دار بودن چنین حرکت هایی در سایر اجرا های نمایشی باشد. باعث خوشحالی ماست که بتوانیم میزبان این جامعه باشیم و حضور و استقبال فعالان این حوزه در تماشای نمایش خود را به رسانه ها مخابره کنیم.

گفتنی است این اجرا تا ۵ دی ماه ١۴٠٠ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهند بود و علاقه‌مندان به این اثر میتوانند از طریق سایت تیوال اقدام به رزرو و خرید اینترنتی بلیت نمایند

درباره نمایش پایین سمت چپ
۲۸ آذر ۱۴۰۰