در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش پرده برداری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:42:50
نمایش پرده برداری | نمایش پرده برداری | عکس


این نمایش دومین اثر تولید شده گروه نمایش پاپیون می باشد که ضمن موفقیت های بیشمار در جشنواره "مهر آئین" در جشنواره "هایفست" ارمنستان نیز اجرا شده است.
نمایش حاضر به دلیل شرایط ویژه آن حاصل شش ماه تمرین مداوم گروه می باشد. بازیگران این نمایش "شنو قادری" هنرمندی فلج مغزیست که نیمه چپ مغز ایشان و نیمه راست بدن ایشان در دوران جنگ تحمیلی ودراثراصابت موشک به بیمارستانی درپاوه در لحظه تولد به این ضایعه دچار شده است.همچنین "مهران قندهاری " از هنرمندان سندروم داون که تلاش و همت او در یاری شنو در این اثر بسیار حائز اهمیت است.
اثر بعدی این گروه نمایش "صندلی ها " نوشته اوژن یونسکو می باشد که به رغم موفقیت های بسیار در جشنواره تئاتر "مهر آئین" و کسب دوازده مقام برتر و دعوت به جشنواره های " میندتون امریکا، لیورپول کانادا، کوفار بلاروس، آرتوکیای روسیه، آبنت هاوزر اتریش و ... امکان اجرای عموم آن هنوز میسر نشده نگشته است.
از آثار بعدی این گروه می توان به "پزشک نازنین نیل سایمون و آوازخان طاس اوژن یونسکو" اشاره نمود که با یازده تن از هنرمندان معلول جسمی. ذهنی. ناشنوا و نابینا در حال آماده سازی می باشد.
عزم ما بدون توقع و چشمداشت به هیچ فرد، گروه و حمایتی خاص راسخ خواهد بود و در این مسیر معنوی – انسانی – هنری و اجتماعی انتخاب شده با قدم های استوار گام برخواهیم داشت. باشد که مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.
در پایان و ظیفه خود می دانیم از حمایت به موقع سرکار خانم مریم معترف و همچنین دکتر رحمت امینی به عنوان حامی همیشگی خود کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

با سپاس
حسین رحیمی
درباره نمایش پرده برداری
۰۲ تیر ۱۳۹۳