در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "پس از" نقد و بررسی می‌شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:08:01
نمایش پس از | نمایش

نشست نقد و بررسی نمایش "پس از" نوشته و کارگردانی مرتضی کوهی روز شنبه ۱۹ خرداد با حضور تماشاگران در تئاتر هامون برگزار می شود.

نمایش "پس از" روز شنبه ۱۹ خرداد ماه در ساعت ۱۹ روی صحنه میرود و جلسه نقد و بررسی آن با حضور منتقدان تئاتر و متخصصان حوزه روانشناسی در پایان اجرای این روز برگزار خواهد شد.

در این نشست رضا آشفته نویسنده و منتقد تئاتر به عنوان میزبان در کنار محسن خیمه دوز منتقد تئاتر و رضا بهکام و دکتر پژمان دادخواه به عنوان متخصصان هنر، جامعه و روانشناسی به نقد و بررسی این اثر نمایشی می پردازند.

تهیه‌کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.

نمایش "پس از" که با استقبال گسترده مخاطبان اولین دور اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر به پایان رساند این روزها در تئاتر هامون روی صحنه است و بارها از سوی متخصصان حوزه روانشناسی به دلیل پرداخت دقیق و علمی تیم اجرایی به آسیب های اجتماعی و تاثیر آن بر روان افراد مورد تمجید قرار گرفته است.

ورود عموم به جلسه نقد و بررسی آزاد بوده و علاقه مندان می توانند بلیت روزهای جدید این نمایش را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

درباره نمایش پس از
۱۶ خرداد ۱۴۰۳