در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای " پپرونی برای دیکتاتور " در شب‌های رمضان، تا ١٢ خردادماه و در دو سانس ادامه خواهد داشت.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:16:24
نمایش پپرونی برای دیکتاتور |  اجرای

نمایش " پپرونی برای دیکتاتور " به کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی خسرو احمدی که پیش‌تر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر و اکنون به مدت ۲ ماه در تماشاخانه پالیز  به روی صحنه است، با رکورد شکنی دیگری  تا ١٢ خردادماه به روی صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی این نمایش، این اثر طَی ۲ دوره اجرا تاکنون میزبان بیش از ٢٩ هزار مخاطب بوده و در ماه رمضان در ۲ اجرا میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
پپرونی برای دیکتاتور براساس فیلم فرانسوی به نام"اسم"، نویسنده: ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر/کارگردان: اکساندر دولاپتولیر توسط علی احمدی بازنویسی شده است بازیگرانی چون علی احمدی، نسیم ادبی، سوگل قلاتیان، پژمان جمشیدی، خسرو احمدی، محسن کیایی و فریده سپاه منصور به‌صورت ویدیویی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه امیر سرافرازیان، طراحان لباس سارا یحیایی و نسیم تقی پور، مدیر تولید و دستیار کارگردان سجاد باقری، منشی صحنه یاس سنجری، مدیران صحنه میثم مرادی و ابوالفضل ابهر، عکاس محسن کرمانی، مدیریت پروژه تبلیغاتی آریان امیر خان و علی احمدی، مدیر تبلیغات علیرضا حسینی و فرید حسینی، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی سارا حدادی - مکث ، مدیریت متریال تبلیغات فرشید عسگری نیز اشاره کرد.
این اثر که از  ۱۶ فروردین اجرای خود را در سالن ١ تماشاخانه پالیز آغاز کرده تا۱۲ خردادماه هرروز حتی شنبه‌ها در ۲ اجرا به روی صحنه می‌رود

درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور
۰۹ خرداد ۱۳۹۶