در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | پیش فروش اینترنتی مرگ فروشنده آغاز می شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:54:40
نمایش مرگ فروشنده | پیش فروش اینترنتی مرگ فروشنده آغاز می شود | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش " مرگ فروشنده " پیش فروش اینترنتی بلیت این نمایش که قرار است از 18 آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شود از ساعت 12 روز جمعه 9 آبان آغاز خواهد شد.

پیش فروش اینترنتی برای سه روز ابتدایی اجرا با تخفیف های ویژه ای همراه است و علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه این اثر در سایت تیوال و همچنین سایت گیشه تئاتر اقدام به خرید نمایند.

مرگ فروشنده که یکی از پرمخاطب ترین آثار نمایشی سال 85 بوده است و مورد توجه منتقدین نیز قرار گرفته بر اساس نمایشنامه ای از آرتور میلر بازنویسی و دراماتورژی شده و کارگردانی آن را نیز نادر برهانی مرند برعهده دارد.

حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، رحیم نوروزی، داریوش موفق،محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی، آسیه ضیایی، فاطمه عباسی، بهرام افشاری، مجتبی پیرزاده، هادی عامل در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

عکس: امیر خدامی


درباره نمایش مرگ فروشنده
۰۸ آبان ۱۳۹۳