در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "لوکوموتیو ران" که برای نخستین بار در ایران به روی صحنه می رود، از روز شنبه سیزدهم شهریور آغاز به پیش فروش می کند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:13:23
نمایش لوکوموتیوران | نمایش
به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش "لوکوموتیو ران" نوشته آثول فوگارد و به کارگردانی مهلا صالحی، که از ۲۰ شهریور در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می شود، طبق برنامه ریزی انجام شده پیش فروش بلیت های خود را از روز شنبه، سیزدهم شهریور در سایت تیوال آغاز می کند.

"لوکوموتیو ران" از آثار بسیار معروف آثول فوگارد، نویسنده اهل آفریقای جنوبی است که توسط بابک سعیدیان ترجمه شده و برای نخستین بار در ایران اجرا می شود. داستان قصه ی زنی است که با کودکی که به پشتش بسته وارد ریل را آهن شده و خود کشی می کند و این اتفاق راننده قطار را دچار بحران های روحی می کند و ...

در این نمایش مهدی بجستانی و بابک سعیدیان به ایفای نقش می پردازند. همچنین از عوامل اجرایی نمایش می توان به؛ "ناصح کامگاری، طراح"، "ساناز رحمانی، دستیار کارگردان"، "فرهاد مقدم، مدیر صحنه"، "رضا خسروی، منشی صحنه"، "فرشاد آذرنیا، موسیقی"، "نجمه قادری، عکاس"، "امیر پارسائیان مهر، روابط عمومی" و "گروه هنر مدرن، تبلیغات و فضای مجازی" اشاره کرد.

شایان ذکر است پیش فروش تخفیف دار این نمایش از روز شنبه، ۱۳ شهریور، ساعت ۱۲ در سایت تیوال به آدرس tiwall.com/theater/locomotiveran  آغاز می شود.

درباره نمایش لوکوموتیوران
۱۳ شهریور ۱۳۹۵