در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای کالون و قیام کاستلیون به کیومرث پوراحمد و اصغر همت تقدیم شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:58:07
نمایش کالون و قیام کاستلیون | اجرای کالون و قیام کاستلیون به کیومرث پوراحمد و اصغر همت تقدیم شد. | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش، در دو شب گذشته هنرمندانی چون بیژن میرباقری,پیام فروتن, خسرو معصومی،مسعود آب پرور،امیرکاوه آهنین جان,حمیدرضا افشار،رامین سیار دشتی،آرش مجیدی,صبا کمالی،الهام جعفر نژاد،سحر صباغ سرشت،رابعه اسکویی ,حسین فلاح،نیلوفر پارسا،سعید شاهسواری به تماشای "کالون و قیام کاستلیون" نشستند.

آرش دادگر-طراح و کارگردان اثر- با احترام و قدردانی از تمامی این عزیزان اجرا را یک شب به "اصغر همت" و شب بعد به "کیومرث پور احمد" تقدیم کرد.

در این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) مهران امام بخش، کامبیز امینی،آرش دادگر،یعقوب صباحی،حسام منظور،فرید قبادی، عمار عاشوری، مریم راسخ‌،‌مهراب رستمی، امیر رجبی، علی کوشا،علی میرنژاد ایفای نقش می کنند.

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» نوشته حمیدرضا نعیمی، یک برداشت آزاد از رمان «وجدان بیدار» اشتفان تسوایک است که اعتراضی به تفسیرهای دگماتیستیک و رادیکال کلیسای قرون وسطی از دین است. این نمایش معترض است به تصویری خشن و آزاردهنده از مقدسات برای مریدان و کشیش‌ها که توصیه کالون برای مریدان خود است. مریدانی که اندیشیدن را فراموش کرده و درگیر ظواهر و شعائر توصیه شده کالون هستند و ذره‌ای به دنبال تفکر و عقلانیت نیستند.

این نمایش هرشب به جز شنبه ها ساعت 18 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر تا اواسط دی ماه به روی صحنه خواهد بود.

سایر عوامل عبارتند از: طراح صحنه: آرش دادگر/طراح لباس: مرضیه برزی و آرش دادگرمشاور طراح لباس: الهام شعبانی/طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی/عکاس: رضا قاضیانی
/دستیار کارگردان: مهراب رستمی/مدیر تولید: امیرسالار احتشامی/مدیر فروش: فواد خراباتی/مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فیاض.

درباره نمایش کالون و قیام کاستلیون
۰۶ دی ۱۳۹۳