در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | از پوستر پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری رونمایی شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:38:12
نمایش پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری | از پوستر پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری رونمایی شد | عکس

بعدازظهر روز سه شنبه در محل کنفرانس خبری نمایش " پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری " از پوستر این نمایش نیز رونمایی شد.

سینا افشار طراح و گرافیست جوان عهده دار طراحی این پوستر بوده است که با حضور سوگل قلاتیان کارگردان، ابوالفضل حسین زاده مدیر تولید، بازیگران، اعضای گروه کارگردانی و در حضور تعدادی از دوستان رسانه ای در تالار وحدت از آن پرده برداری شد.

در این مراسم سوگل قلاتیان کارگردان نمایش با عنوان این مطلب که در دور جدید اجرای نمایش " پروانه های غمگین من .... " سعی شده تا ضعف های دوره گذشت بر طرف شود افزود: در این اجرا نسبت به اجرای تئاتر شهر تغییرهای بسیاری داشتیم و برخی از قسمت ها تغییرهای بنیادی کرده و حتی اپیزودهایی بود که حذف شده و یا به مجموعه اضافه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در اجرای این نمایش مجموعه ای بیش از 24 اثر نمایشی توسط نزدیک به 30 بازیگر اجرا می شود که روند تولید بسیار سخت و البته شیرینی را داشت.

بازیگر نمایش " پزشک نازنین " با بیان اینکه هماهنگی و برنامه ریزی یک گروه پر تعداد به واقع مشکل است گفت: باید از حمایت و همراهی گروه اجرایی تشکر ویژه داشته باشم که با وجود همه این سختی ها در کنار این اثر بودند، ماندند و با هم سعی کردیم اجرایی مناسب برای تماشاگر خلق کنیم.

سوگل قلاتیان همچنین از حمایت مدیران مرکز هنرهای نمایشی و بنیاد رودکی سپاس گزاری کرده و افزود: البته متاسفانه هنوز تئاتر محیطی در فضای هنری ما به عنوان یک شیوه اجرایی کمتر شناخته می شود و امکانات مناسب و حتی بودجه مناسبی برای حمایت از آن در نظر گرفته نشده است و گروه هایی که در فضای تئاتر محیطی فعالیت می کنند با نقص ها و کمبود امکانات بسیاری روبرو هستند که من امیدوارم نگاه مدیران به این شیوه اجرایی تغییر کند و بهای بیشتری برای آن قائل باشند.

گروه اجرایی نمایش " پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری " در انتها مراسم از همه علاقمندان و اهالی رسانه دعوت کردند تا به دیدن این نمایش نشسته و نقدها و نظرهای خود را نیز دریغ نکنند.

این نمایش هر روز ساعت 17:15 و 18:45 در کافه رستوران تالار وحدت اجرا می شود که علاقمندان می توانند از طریق سایت " تیوال " اقدام به خرید اینترنتی بلیط نمایند و یا با مراجعه به گیشه شماره 2 تالار وحدت بلیط آن را تهیه کنند.

1053502_10201518844482881_911764412_o

۱۹ تیر ۱۳۹۲