در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش کمدی انتقادی پول و پیاز ،دوشنبه سوم دی ماه در فرهنگ سرای نیاوران میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه می شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:33:50
نمایش پول و پیاز | نمایش کمدی انتقادی پول و پیاز ،دوشنبه سوم دی ماه در فرهنگ سرای نیاوران میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه می شود  | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش پول و پیاز به کارگردانی آدینه سمنانی ساعت ۲۰روز دوشنبه سوم دی ماه میزبان خبرنگاران ،عکاسان و اهالی رسانه می شود.
این نمایش که از ۱۴آذر به روی صحنه رفته است تا کنون حمایت جمعی از هنرمندان و شخصیت های فرهنگی از جمله:
شهرام کرمی ،آتش تقی پور ،رضا فیاضی ،فرحناز منافی ظاهر،ناصر آقایی،ناصر ممدوح، محسن قاضی مرادی ،مهوش وقاری ،بابک نوری ،سمیه مهری ،مریم آهنگر ،سیامک اشعریون ،مسعود رشیدی ،الهام صفوی زاده ،داوود موثقی ،فرج الله گلسفیدی ،کامران شهلایی ،مرتضی جلالی و بسیاری دیگر بوده است.
  پول و پیازکه توسط آدینه سمنانی نگارش شده روایت زندگی دو خواهر خدمتکار در اپیزود اول و یک پسر دانشجو به همراه مردی لمپن و آواره در اپیزود دوم است که شرایط اقتصادی بالاجبار بر روند زندگیشان تاثیر گذاشته است .
نمایش پول و پیاز تا ۱۷دی ماه به روی صحنه خواهد بود علاقه مندان میتوانند برای تهیه بلیط اینترنتی این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش پول و پیاز
۰۱ دی ۱۳۹۷