در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اهدا نشان فعالیت گروهی، خانوادگی و هنر به مخاطبان که خود اجراگران اصلی می‌باشند.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:28:08
اجرای پژوهشی آزمایشگاه جنگلی پروفسور پو آرت | اهدا نشان فعالیت گروهی، خانوادگی و هنر به مخاطبان که خود اجراگران اصلی می‌باشند.  | عکس

در اجرای پنجشنبه ۲۳ تیر ماه در پایان اجرا تولد یکی از مخاطبان کودک گرفته شد و خانواده رستا تندرو تولد ۹سالگی خودرا در این اجرا گرفت و با رویکرد فرهنگسازی مناسب کودکان در پایان اجرا، نهالی در باغ فرهنگسرا نیاوران به یاد بود، کاشت شده و با شعار دیگران کاشتند ما خوردیم وما میکاریم دیگران بخورند.

اجرای آزمایشگاه جنگلی پروفسور پوآرت و اهدا نشان فعالیت گروهی وخانوادگی به مخاطبان که خود اجراگران اصلی  می‌باشند.

اجرای آزمایشگاهی، تجربه نگاری و نظریه بنیان آزمایشگاه جنگلی پروفسور پوآرت که این روزها در باغ فرهنگسرای نیاوران در حال اجرا می باشد که با محوریت اجرای خانوادگی با ترکیب هنرهای اجرایی در قالب مشارکت کودک وخانواده برگزار میشود.

اجرای آزمایشگاه جنگلی باهمراهی خانواده و کودک  با رویکرد طبیعت گردی، پرنده نگری، روانشناسی وهنرهای ترکیبی طراحی شده است که خود مخاطبان اجراگران اصلی این اجرا سازی میشوند و در طول اجراسازی خود به پروفسورپوآرت کمک می‌کنند تا به مفهوم احترام به محیط زیست وچگونگی زیست در طبیعت برسند و این اجرا در واقع هم فرایند محور است که تمام موارد اجرا‌توسط همه انجام می‌شود و محصول محور که با ترکیب آموزش های غیر مستقیمی که کودکان مواجه می شوند با آن به خروجی اجرایی می‌رسند.

در بخش روانشناسی اجرا که توسط فرزانه رستم زاده در قالب شخصیت سرخ پوست اجرا میشود با فرم های که از قبل مخاطبان در مورد کودکان پر کردن بازی های متناسب با ویژگی آن کودکان اجرا میکند(بصورت گروهی و در موارد خاص بصورت انفرادی متناسب با آن کودک)

در بخش هدایت نمایشی از داستان سازی تا اجراسازی داستان با هدایت بهاره صاحبی و فاطمه حجازی انجام می شود که با خط کلی کودکان داستانی را میسازند و با زیست تجربه آن روزشان کامل میکنند وبه یک خروجی اجرای میرسانند

و در بخش نقاشی وتجسمی طراحی دکور بصورت نقاشی روی پرده واکساسوار ها با هدایت تیم تجسمی کوثرالسادات موسوی ،فاطمه زایا والناز هاشم منیری انجام میشود.

در بخش طبیعت گردی با هدایت محمدرضا رحیمی آشنایی با لوازم طبیعت زندگی در شرایط سخت وچگونگی حفظ بقا کار میشود 

و در بخش پرنده نگری با هدایت ندا کوهی باتوجه به محیط فرهنگسرای نیاوران باوجود گونه های مختلف پرنده آشنا میشوند. ودر نهایت اطلاعات این دو بخش طبیعت وپرنده نگری با هدایت نمایش خلاق یک داستان واحد ساخته می شود و با بخش تجسمی یک خروجی اجرایی ایجاد میگردد.

عوامل اجرایی این پروژه پژوهشی عبارتند از:

تولید مشترک آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی، آکومان

مجری طرح: آکومان، مشاوراجرایی: دکتر میرعلی رضا دریابیگی، اجراگران آزمایشگاه: بخش نمایش خلاق: بهاره صاحبی، فاطمه سادات حجازی، طبیعت گردی: محمدرضا رحیمی، پرنده نگری: ندا کوهی، تجسمی: فهیمه اکبری، سارا بیستونی، کوثر السادات موسوی، فاطمه زایا، مریم فهیمی، سارا پوران، الناز هاشم منیری و آرزو صدری، دستیار اجرا: نیلوفر خادم خصال، طراح پوستر: فهیمه اکبری، تیز و خلاقیت تصویری: ساناز آریان، طراح لباس: بهاره صاحبی، عکس: کوثرالسادات موسوی، روانشناس آزمایشگاه: فرزانه رستم زاده 

گفتنی است اجرای این پروژه، هرهفته ساعت ۱۰صبح در باغ فرهنگسرای نیاوران خواهد بود، علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نموده و همچنین برای آشنایی بیشتر با شماره  ۰۹۳۶۲۴۹۴۵۸۸ تماس حاصل فرمایند.

درباره اجرای پژوهشی آزمایشگاه جنگلی پروفسور پو آرت
۲۶ تیر ۱۴۰۱