در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | زاهدی از اجرای نمایش «روایت عاشقانه» در تالار قشقایی تقدیر کرد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:47:35
نمایش روایت عاشقانه | زاهدی از اجرای نمایش «روایت عاشقانه» در تالار قشقایی تقدیر کرد | عکس
به گزارش تیوال به نقل از ایران تئاتر
 شناسه مطلب: 64051

رییس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش « روایت عاشقانه » به کارگردانی بابک دقیقی در تالار قشقایی دیدن کرد.

به گزارش ایران تئاتر، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و رییس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی دوشنبه ۵ مهر ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «روایت عاشقانه» به کارگردانی بابک دقیقی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر دیدن کرد. این در حالی است که گروه اجرایی  نیز، بعد از اتمام این اثر نمایشی اجرا را به وی تقدیم کرد.
زاهدی بعد از پایان اجرای این نمایش گفت: من به دلیل رشته دانشگاهی ام که عمدتا در حوزه ریاضی بوده اشراف چندانی به تئاتر ندارم ، اما نمایش «روایت عاشقانه» به من این نکته را خاطرنشان کرد که آدمیزاد چه در هیبت مرد و چه در هیبت زن باید دنبال فطرت انسانی خود باشد.موضوعی که می تواند برای همه بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد.
نمایش « روایت عاشقانه » بر اساس طرحی از محمد چرم شیر و کارگردانی بابک دقیقی هر روز ساعت ۱۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. حسین محمد آبادی، علی نفیسی، مهدی خسروی، رسول نیازی، سجاد امیر مجاهدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.
برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرسwww.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.  


درباره نمایش روایت عاشقانه
۰۷ مهر ۱۳۹۵