در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | در «روز بیست و یکم»، ایوب آقاخانی، سولماز غنی، به بهانه قحطی نان برای بار دوم همبازی می‌شوند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:31:11
نمایش روز بیست و یکم | در «روز بیست و یکم»، ایوب آقاخانی، سولماز غنی، به بهانه قحطی نان برای بار دوم همبازی می‌شوند  | عکس

نمایش «روز بیست و یکم»، به زودی  پس از اخذ مجوز شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی در خانه نمایش مهرگان – واقع در خیابان خارک شمالی – که یکی از تالارهای تازه تاسیس یافته خصوصی در عرصه نمایش است، به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی، روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش با رویکردی متفاوت از تئاتر این روزها و با بهره‌گیری از فضاهای نمایشی سنتی منتهی به دوران تلخ قحطی نان در سال ۱۳۲۰ می‌پردازد.
ایوب آقاخانی و سولماز غنی بازیگران اصلی این نمایش هستند. این دو بازیگر از نمایش «بلشویک»، که در سال نودو شش در پردیس تاتر شهرزاد روی صحنه رفت ، برای دومین بار محور عاشقانه داستان یک نمایش را در قلب التهابات تاریخی شکل می‌دهد.
«روز بیست و یکم» در متن نوسانات و التهابات دهه بیست و سختی‌های بسیاری که مردم از نظر اقتصادی تحمل می‌کنند نقدی به سرنوشت فکر و روشنفکری در میان مردمان گرسنه می‌زند.
به زودی هشت بازیگر دیگر این نمایش معرفی می‌شوند.
علاقمندان در زمان مقرر خواهند توانست از سایت تیوال به صورت اینترنتی و یا از گیشه خانه نمایش مهرگان به صورت حضوری بلیت تهیه نمایند.

درباره نمایش روز بیست و یکم
۲۶ تیر ۱۳۹۷