در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز پیش فروش روزهای نخست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:35:07
نمایش ساعت گس | آغاز پیش فروش روزهای نخست | عکس

نمایش «ساعت گس»  به نویسندگی و کار گردانی خشایار پیرعلمی کاری از گروه هنری ابتکار از ۷ مهرماه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، پیش فروش بلیت‌های‌ هفته نخست در سایت تیوال آغاز شده و علاقمندان به هنر تئاتر می‌توانند از طریق سایت اقدام به تهیه و رزرو بلیت کنند، همچنین برای تماشاگران نمایش «ساعت گس» تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با تخفیف ۲۵% بلیت بازدید از خانه موزه استاد عزت الله انتظامی را نیز تهیه نمایند.

این تئاتر در ژانر پلیسی-جنایی با بازی مصطفی دارابی ، سعید حاجی حیدری و امین رضا ملک محمودی قصه بازپرس پیری است که در روز پایانی خدمتش، پرونده مشکوکی به دست او می‌رسد که منجر به فاجعه می‌شود.

دیگر عوامل گروه عبارتند از: دستیار و برنامه ریز: یکتا مقدس فر، مدیر صحنه و لباس: فاطمه استاد محمد بنا، طراحی و اجرای صحنه: سید علی پیرعلمی، غزال جعفری، طراحی چهره: حسین تبریزی، اجرای چهره: بهاره جعفری، ساخت و تلفیق موسیقی: مصطفی دارابی (بر اساس قطعاتی از ابراهیم مالوف، کارزان و عبدالباسط قاسمی)، طراحی پوستر و نشانه نوشته: افشین امیری بهقدم، ساخت تیزر: محسن علامه، مرتضی پژواک، عکاس: رضا همتی ، روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: (گروه تئاتریک) آرزو صراف رضائی ، داوود گراوند

درباره نمایش ساعت گس
۰۷ مهر ۱۳۹۸