در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «سالومه» به نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام ۷ تا ۲۱ آذر در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:05:39
نمایش سالومه | نمایش «سالومه» به نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام ۷ تا ۲۱ آذر در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.  | عکس

«سالومه» نوشته بابک پرهام، نمایشنامه‌ای برگرفته از عهد جدید، انجیل مرقس و انجیل متی است که با زبان آرکائیک به صورت مونولوگ نوشته شده،‌ روی صحنه می‌رود.

در نوشتن این متن دراماتیک به نوشته‌های یوسف فلاوی نیز مراجعه شده است و تلاش شده تا از متون دراماتیک دیگر مانند سالومه اسکار وایلد فاصله داشته باشد و در عین حال به داستان اصلی و عشق سالومه به یحیی و توطئه برای به قتل رساندن یحیی تعمید دهنده پرداخته شده است. 

این نمایش با هنرنمایی نکیسا عقبایی از هفتم آذر روی صحنه می‌رود و از عوامل آن می‌توان به تهیه‌کننده: علیرضا آل‌داوود، مشاور کارگردان: امیر شفیعی، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح گریم: افسانه قلی‌زاده، طراح نور: میثم صفری، طراح لباس: فیروزه قاسم‌پور، ساخت تیزر: محسن مومن‌زاده، طراح پوستر و بروشور: فرزانه رمضان‌نیای‌کینچاه، انتخاب موسیقی: نکیسا عقبایی، دستیاران کارگردان: فرشید حاجیان و نریمان ماه، منشی صحنه: رها رحمانی، مدیر صحنه: یاشار محمدی، روابط عمومی: گروه رعنا (روابط عمومی نمایش ایران)، ساخت دکور: استودیو ساخت دکور لوتکا، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری بهار امید و مشاور رسانه: مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری کار ایران

 

درباره نمایش سالومه
۱۰ آذر ۱۴۰۲