در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | علی زارع: من امروز برای اولین بار در ایران نمایش «سه بانوی بلند بالا» را در جشنواره ثمر به اجرا بردم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:45:13
نمایش سه بانوی بلند بالا | علی زارع: من امروز برای اولین بار در ایران نمایش «سه بانوی بلند بالا» را در جشنواره ثمر به اجرا بردم | عکس

اتفاق ویژه سومین روز «هفتمین جشنواره مردمی و دانشجویی ثمر» نمایش سه بانوی بلند بالا بود, ساعت۱۵:۳۰تئاتر سه بانوی بلند بالا به کارگردانی علی زارع و براساس نمایشنامه‌ای از ادوارد آلبی به نمایش در امد.
علی زارع کارگردان این اثر گفت: من امروز برای اولین بار در ایران نمایش سه بانوی بلند بالا را در جشنواره ثمر به اجرا بردم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره ثمر فرصت خوبی برای شکوفایی استعدادهای جوان است؟ گفت: بله جشنواره ثمر فرصت خوبی برای شکوفایی استعداد هاست البته باید حمایت بیشتری از این جشنواره بشود.
کیمیارضایی متولد ۷۹ بازیگر جوان این تئاتر درباره  مضمون تئاتر گفت: در این نمایش سعی کردیم فمینیست رو به معنای درست کلمه نمایش دهیم و دوره های زندگی یک زن را روایت کنیم.
وی درباره واکنش تماشاگران گفت: پس از تمام شدن پرده اول و شروع پرده دوم نمایش ماجرای نمایش برای تماشاگر کاملا روشن شد و نمایش برای تماشاگران جذابیت پیدا کرد.
نمایش سه بانوی بلند بالا با عوامل جوان خود و اولین بار به نمایش در اوردن این نمایشنامه از ادوارد آلبی نشان داد که جشنواره ثمر زمینه ساز کشف استعدادهای جوان است ولی به حمایت بیشتری نیاز دارد.

درباره نمایش سه بانوی بلند بالا
۲۰ اسفند ۱۳۹۶