در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | "هنرمندان همدانی تئاتر «ژن» گله‌مند از دیر تحویل گرفتن سالن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:58:30
نمایش ژن |

سومین روز هفتمین جشنواره مردمی و دانشجویی تئاتر ثمر میزبان هنرمندانی از همدان بود.

تئاتر «ژن» با مضمونی ضد جنگ به کارگردانی میلاد سلوکی ساعت۱۲:۴۵ به نمایش درآمد. کارگردانی که علت نام‌گذاری نمایش خود را به این نام علاقه به قوم کرد و داشتن شخصیت های کرد در نمایش خود بیان کرد.
پس از نمایش، عوامل کار از دیر تحویل گرفتن سالن کمی گله مند بودند و از محمدرضا ژیان مدیر جشنواره خواستند که داوران دیر تحویل گرفتن سالن را هم در قضاوت خود لحاظ کنند.
علیرضا خانلو بازیگر این نمایش نقشی متفاوت از بقیه بازیگران داشت که به گفته خود او نقش وی برای نشان دادن، این موضوع بود که جنگ در تمامی دنیا مخرب و ناگوار است.
وی در پاسخ به این سوال که پیام نمایش چه بود گفت: ما سعی کردیم بعد روانی و روحی تأثیرات ناشی از جنگ را بیشتر در نمایش خود نشان دهیم و به طور کلی مضمونی ضد جنگ را نشان دهیم.
وی در پایان گفت: بار نخستی است که در این جشنواره شرکت می کنم و ای کاش زودتر سالن را در اختیار ما می‌گذاشتند چون دیر تحویل گرفتن سالن در طراحی نور نمایش ما و بازی بازیگران صد در صد تأثیر گذاشت.
نمایش ژن موسیقی زنده را هم   بر روی صحنه داشت، علی کیارشی نوازنده ۳تار و خواننده این نمایش بود وی گفت: تئاتر های دیگر جشنواره را ندیدم و نمی‌توانم قضاوت کنم که شانس ما در بخش جوایز چگونه است اما امیدوارم اتفاقات خوبی بیافتد.

پ.ن: ژن در زبان کردی به معنای زن است.

درباره نمایش ژن
۲۰ اسفند ۱۳۹۶