در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «ساپو» فروش سه روز نخست نمایش در تیوال آغاز شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:39:56
نمایش ساپو | همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «ساپو» فروش سه روز نخست نمایش در تیوال آغاز شد. | عکس

نمایش «ساپو » به نویسندگی و کارگردانی محمد امین سعدی و تهیه کنندگی علیرضا ‌حسن ‌پور و محمد امین سعدی از ۷ خرداد در عمارت نوفل لوشاتو ساعت ۱۹:۳۰ بر روی صحنه خواهد رفت.

محمد امین سعدی که در این نمایش به عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد دارای مدرک کارشناسی مهدنسی عمران از دانشگاه آزاد اراک و کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران مرکز می باشد او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ با بازی در نمایش« آه و راه» آغاز کرد و در این مسیر کارگردانی و تهیه کنندگی نمایش های متعددی همچون «همیشه همه چیز یه جور نیست » در تالار محراب ۱۳۹۴، نویسندگی و کارگردانی نمایش «دولوروسا» در تماشاخانه باران۱۳۹۹، کارگردانی نمایش «خاندان چن چی» در عمارت نوفل لوشاتو ۱۴۰۰ و ... را در کارنامه خود دارد. نویسندگی دو جلد کتاب نمایشنامه با نام های «رقصنده با مرگ» و «ساپو» از دیگر فعالیت های وی به عنوان نویسنده می باشد که توسط نشر چلچله و نشر آژمان به چاپ رسیده است.

محمد امین سعدی پس از تجربه موفق خود در نمایش «خاندان چن چی» در تازه ترین اثر خود نمایش «ساپو»، به دغدغه های یک نویسنده که درگیر فضای سرمایه داری جامعه شده و به دنبال فاصله گرفتن از آن فضا می باشد، پرداخته است.

از دیگر عوامل این نمایش :

نویسنده و کارگردان: محمد امین سعدی، تهیه‌کننده: علیرضا حسن پور، محمد امین سعدی ، بازیگران: علیرضا حسن پور، آرزو حیدری، مهسا الله یاری، یاسمن افروند، نادیا آئین، نسیم کیانی، دستیار کارگردان: پویا لک ، ساخت تیزر و موشن: علیرضا قیدیان

طراح نور: فرشاد نصیری ، طراح گریم: صحرا صدری ، طراح پوستر و گرافیک: سجاد داغستانی، طراح لباس و آکسسوار: کیانا طالبی، مشاور صحنه و دکور: امیر پناهی فر، آهنگساز: بهزاد بختیاری، عکاس: مریم رحمانی ، اتاق فرمان: پویا لک

طراح صحنه: محمد امین سعدی ، ساخت دکور: مهدی منوری، محمود صادقی، دوخت لباس: ثریا امینی، دستیار لباس: رژینا حمیدی نژاد، روابط عمومی: ندا کاوندی.

این نمایش از روز یکشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۲ در عمارت نوفل لوشاتو به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه می رود.

درباره نمایش ساپو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲