در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | روزبه اختری در نمایش «صدای خنده حضار»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:05:38
نمایش صدای خنده حضار | روزبه اختری در نمایش «صدای خنده حضار» | عکس

به گزارش روابط عمومی مجموعه نمایشی «دیوار چهارم»، سومین بازیگر نمایش «صدای خنده حضار» معرفی شد.

بنابراین گزارش، حسام افسری، کارگردان این نمایش که پیش از این با معرفی دو بازیگر خود اجراهایش را آغاز نموده بود، به تازگی روزبه اختری، سومین بازیگر این اثر را معرفی کرد.
افسری در این رابطه عنوان نمود: «ما در تبلیغات و حتی پوستر رسمی اثر نامی از روزبه اختری عنوان نکردیم؛ زیرا می خواستیم مخاطب با جریانی که در پایان اجرا اتفاق می افتد به گونه‌ای واقعی تر و محسوس برخورد کند. در واقع نمی خواستیم که تماشاگر در انتظار بازیگر سومی باشد که نام شخصیتش را از دو بازیگر اصلی کار به کرات می شنود. از طرفی با پخش بروشور در پایان نمایش ضربه ای که در آخر اجرا صورت می گیرد را برای مخاطب باور پذیر تر کنیم ؛ چنانچه پیش از این ، این شیوه ی معرفی بازیگر را در آثار بزرگ سینما نیز دیده ایم و تاثیر این غافل گیری نیز تا به حال در اجراهای ابتدایی کاملا محسوس بوده است»

وی در این رابطه ادامه داد: «اکنون با نزدیک شدن به دهک دوم اجراها و به صلاح دید گروه روابط عمومی نمایش آخرین بازیگر این اثر نیز معرفی می‌شود تا ازین پس ضمن یکپارچه شدن پوشش رسانه ای ، تبلیغات صدای خنده حضار وارد فاز دوم خود شود »

کوروش شاهونه، حسین منفرد و روزبه اختری بازیگران «صدای خنده حضار» هستند و از دیگر عوامل این اثر باید به:
عزیز محمد قربانی (مجری طرح)، حمید الیاسی (مدیر تولید)، سهیل سلیم زاده (آهنگساز)، ایمان نظری (طراح نور و دکور)، ساچلین مهدیلو (طراح گریم)، ماهرخ سلیمانی پور (طراح لباس)، محمد مهدی صداقت (طراح آکسسوار و مشاور کارگردان)، رامین غلامی برجی، عرفان بنویدی (طراح گرافیک)، شایان محسنی (طراح اصوات و صداگذار)، ستار محرابی نسب (مدیر صحنه)، فرید رحمتی-گروه تئاتر ریما (مدیر رسانه و تبلیغات)، متین نجاتی (دستیار کارگردان)، هما عبدالهی (دستیار گریم)، مارال سوری (دستیار لباس)، ادوارد اسدزاده (مجری گریم)، رزیتا خانیان، سونیا محمد علیزاده (مجری لباس)، مبینا امین دهقان (منشی صحنه)، نورا حسینی (برنامه ریز)، سارا جاهدنیا (عکاس)، علیرضا داوری (صداپیشه)، بهروز باقری (کارگردان تیزر)، نوازندگان موسیقی- شیرین صمدپور، حسین قوامی (ویولن)، عماد بهمنی (ویولا)، سهیل سلیم زاده (پیانو)، آتنا عسگری (کلارینت)، محمد نادری (ترومپت)، بهنام شهرکی (میکس و مسترینگ) و... اشاره نمود.

نمایش «صدای خنده حضار» به نویسندگی مجتبی کاظمی و کارگردانی حسام افسری تا پایان مرداد، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» به روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سامانه فروش تیوال و یا به صورت حضوری به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ مراجعه نمایند.
تلفن تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر ۶۶۹۶۸۴۴۳

درباره نمایش صدای خنده حضار
۱۳ مرداد ۱۳۹۸