در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تقدیم اجرا به بهرام ریحانی هنرمند تئاتر و پانتومیم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:56:15
نمایش سه روایت از زندگی | تقدیم اجرا به بهرام ریحانی هنرمند تئاتر و پانتومیم | عکس
اجرای خیریه نمایش "سه روایت از زندگی" برگزار شد

تقدیم اجرا به بهرام ریحانی هنرمند تئاتر و پانتومیم

مدیران فرهنگی همچون؛ محمد هادی ایازی، علی مرادخانی، مجید سرسنگی، مجید رجبی معمار، حسین طاهری، رحمت امینی و ... با حضور در تماشاخانه ایرانشهر از اجرای نمایش «سه روایت از زندگی» به نفع بهرام ریحانی حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "سه روایت از زندگی" به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی سیما تیرانداز، ساعت 18، جمعه 19 اردیبهشت، ‌به منظور حمایت از بهرام ریحانی، هنرمند تئاتر و پانتومیم کشور روی صحنه رفت و با استقبال مدیران، هنرمندان و تماشاگران عرصه تئاتر همراه شد، که در این میان می توان به حضور "محمد هادی ایازی، معاون سلامت وزارت بهداشت"، "علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "مجید سرسنگی، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران"، "حسین طاهری، مدیر کل هنرهای نمایشی"، "رحمت امینی، مدیر کل هنرهای نمایشی حوزه هنری"، "عباد الله کریمی، معاون فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری تهران"، مجید جوزانی، "مجید رجبی معمار، مدیر شبکه بازار"، "حسین مسافر آستانه، مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری"، "شهرام کرمی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی شهرداری تهران"، "ندا انتظامی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، کورش سلیمانی، یاسر خاسب، محمد مختاری، حجت ترصدی و ... اشاره کرد.

سیما تیر انداز پیش از شروع این نمایش، ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه‌ مخاطبان و حضور در تماشاخانه ایرانشهر، هدف گروه از اجرای نمایش به نفع بهرام ریحانی، هنرمند تئاتر و پانتومیم را حرکتی خود جوش با حمایت تماشاخانه ایرانشهر و گروه نمایش سیب دانست و افزود این اجرا وابسته به هیچ موسسه و یا ارگان خاصی نیست. تیر انداز در ادامه صحبت های خود ضمن خیر مقدم به تمامی تماشاگران، مدیران فرهنگی و هنری و هنرمندان، از افرادی که با نیت خیرخواهانه، بلیت این نمایش را تهیه کردند تشکر و از عمل خیر ایشان قدردانی کرد.

لازم به ذکر است کارگردان نمایش "سه روایت از زندگی" در پایان از حمایت های تماشاخانه ایرانشهر و دکتر مجید سرسنگی برای به روی صحنه آمدن این نمایش قدردانی کرده و اجرای این شب را به هنرمند جوان "بهرام ریحانی" تقدیم کرد.

این نمایش تا 26 اردیبهشت ماه جاری هر روز ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. علاقه مندان به تماشای نمایش های مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 16-88814115 تماس حاصل نمایند.
درباره نمایش سه روایت از زندگی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳