در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال روزافزون تماشاگران تئاتر از «شاپرک خانوم»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:25:44
نمایش شاپرک خانوم | استقبال روزافزون تماشاگران تئاتر از «شاپرک خانوم» | عکس

نمایش «شاپرک خانوم» به کارگردانی حسن انصاریان که از اوایل اردیبهشت به روی صحنه رفته است، در روزهای اخیر مورد استقبال چشمگیر و پرشور تماشاگران قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی تئاتر «شاپرک خانوم»، با وجود آغاز ماه مبارک رمضان سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هر شب شاهد حضور پررنگ تماشاگرانی است که برای تماشای نمایش شاپرک خانوم آمده اند.

 به گفته این تماشاگران تغییر ساعت نمایش به ۲۰:۳۰ و تخفیف ۴۰%، در کنار حضور هنرمندان بنامی مانند سیاوش طهمورث و فریبا متخصص آنها را ترغیب کرده تا به تماشای اثر بیژن مفید به کارگردانی حسن انصاریان بنشینند. بر این اساس گروه شاپرک خانوم با توجه به وضعیت اقتصادی عموم مردم تصمیم به تمدید تخفیف ۴۰% بلیت نمایش گرفت.
تا امروز هنرمندانی مانند سیروس الوند، سیدجمال ساداتیان، محمد آلادپوش، مهناز انصاریان، نازنین مفخم، گیلدا حمیدی در کنار دوستداران تئاتر، به تماشای «شاپرک خانوم» نشسته اند.

«شاپرک خانوم» با بازی سیاوش طهمورث، فریبا متخصص، بهرام سروری نژاد، قربان نجفی، محمد آقامحمدی، آذین فولادوند و سبا قاسمی بازیگران بزرگسال و پارسا رضوی، نرگس اله وکیلی و حسام صیادی بازیگران کودک و نوجوان هر شب به جز شنبه ها به روی صحنه می رود. همچنین کاوه آهنگرانی، حمیدرضا احسانی و میلاد شکری نوازندگان این نمایش موزیکال‌ به تهیه‌کنندگی کامران قدکچیان و منوچهر مصیری هستند.

 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می توانند به وب‌سایت تیوال یا گیشه بلیط فروشی سالن کانون پرورش فکری در خیابان خالد اسلامبولی مراجعه کنند.

درباره نمایش شاپرک خانوم
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸