در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند!
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:47:36
نمایش سینگل | امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! | عکس

تئاتر «سینگل» نوشته «مهدی ضیاءچمنی» خردادماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی نمایش؛ «سینگل» با نویسندگی و کارگردانی «مهدی ضیاءچمنی» سال۱۴۰۱ در مشهد بیش از ۱۵۰اجرای موفق داشت که با استقبال بی‌نظیر مخاطبین روبه‌رو شد و حالا این تئاتر به کارگردانی «مجتبی شفیعی» در تهران اجراهایش را آغاز خواهد کرد.

«امیر غفارمنش» از بازیگران شناخته‌شده و باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در این تئاتر همراه با «مجتبی شفیعی» روی صحنه خواهد رفت و شفیعی در نخستین تجربه کارگردانی تئاترش، «سینگل» را کارگردانی می‌کند.

غفارمنش این روزها فیلم سینمایی پرمخاطب «تمساح خونی» را روی پرده دارد و چندی پیش با نمایش‌های پرفروش «شیزوفرنی» و «شام خداحافظی» روی صحنه تئاتر حضور داشت و حالا با یک کمدی جدید به تئاتر بازخواهد گشت.

مجتبی شفیعی نیز پیش از این با نمایش‌های «یتیم‌خانه فونیکس»، «پیانیستولوژی»، «دریاچه قو» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته و تئاتر «آی‌راک» با بازی او و «مارال فرجاد» در فستیوال بین‌المللی تریسته در کشور ایتالیا اجرا شده است.

«مسعود حکم‌آبادی» به عنوان تهیه‌کننده در این نمایش حضور دارد و «پویا غازی» مجری طرح و «علی نصر» مدیر تولید این تئاتر است.

گفتنی است؛ به زودی امکان رزرو بلیت این تئاتر در سایت تیوال فراهم خواهد شد.

درباره نمایش سینگل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳