در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | «ستوان آینیشمور» در پردیس تئاتر شهرزاد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:37:05
نمایش ستوان آینیشمور | «ستوان آینیشمور» در پردیس تئاتر شهرزاد | عکس

نمایش «ستوان آینیشمور» با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی هر شب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی مارتین ‌مک ‌دونا، ترجمه زهرا جواهری، تهیه‌کنندگی فاطمه بامستی و با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی از ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان اثر چنین آمده است: «بیایین تو. بیایین تو. دارم بابام رو می کشم!»

در این نمایش امیر عبادی، علی پیله‌ور، امیر زمانی فرد، محمد رضایی، نرگس موسوی، افق ایرجی، امیرحسین فهادان، میلاد صفوی و مهدی شاهی به ایفای نقش می‌پردازند.
گفتنی است؛ شکوفه چرخی کارگردان اثر، پیش از این، نمایش‌های «پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق» و «خنده در طبقه بیست و سوم» را در مقام کارگردان روی صحنه برده است و «ستوان آینیشمور» سومین تجربه کارگردانی او به شمار می‌رود.

شکوفه چرخی در یادداشتی کوتاه درباره اجرای اثر جدیدش نوشته است:«گاهی به اندکی جرأت نیاز داریم تا ما را از رضایت شوکه کند و به مقداری پوچی شرورانه که ما را بیدار و شاید... نمایشنامه «ستوان آینیشمور» مارتین مک دونا اثری سرشار از طنز تلخ و سرگرم کننده است که تحت تأثیر سبک گروه طنز مونتی پایتون ها قرار گرفته است.»

دیگر عوامل نمایش «ستوان آینیشمور» عبارتند از:
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فهیمه حیدری، منشی صحنه: سعیده کامرانی، طراح صحنه: شکوفه چرخی، مدیر صحنه: سینا کثیر و علی بیات، نور و صدا: امیر خسروجردی، طراح گریم: زهرا عادلخانی، مجری گریم: محدثه رازگردانی، طراح لباس: لیلا قزلباش و شکوفه چرخی، دستیار لباس: پیمان عبادی و مهتاب نیکبخت، طراح پوستر و بروشور: مانی محمدیان، تبلیغات فضای مجازی و امور رسانه‌ای: حسن لشنی، رایکا رمضانی و فرزاد ‌جمشید دانایی، عکاس: آیدا عظیمی و مینا محمدی قاهان، فیلمبردار: مجید افشارپور، مشاور حقوقی: راحله قلی‌زاده.

نمایش «ستوان آینیشمور» از ۲۲ بهمن ماه تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری در ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود و علاقمندان به تماشای اثر می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش ستوان آینیشمور
۲۳ بهمن ۱۴۰۲