در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | کالون و قیام کاستلیون تمدید شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:52:26
نمایش کالون و قیام کاستلیون | کالون و قیام کاستلیون تمدید شد. | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش، کالون و قیام کاستلیون که از 9 آذر به روی صحنه رفته بود و قرار بود یک ماه اجرا داشته باشد،با استقبال هنرمندان و مخاطبین تئاتر روبرو و در در نتیجه تا 25 دی ماه تمدید شد.

تا کنون هنرمندانی و سرشناسانی چون کیومرث مرادیی،حجت الاسلام محمد علی ابطحی،حسین کیانی،فریندخت زاهدی،کیومرث پور احمد،بیژن میرباقری,پیام فروتن, اصغر همت،ابراهیم پشت کوهی،خسرو معصومی،مسعود آب پرور،مهناز محمدی،امیرکاوه آهنین جان,پژمان جمشیدی،لیندا کیانی،سهیلا گلستانی،تینو صالحی،هوتن شکیبا، حمیدرضا افشار،رامین سیار دشتی،آرش مجیدی,محسن حسینی،رایا نصیری،صبا کمالی،الهام جعفر نژاد،سحر صباغ سرشت،رابعه اسکویی ,حسین فلاح،نیلوفر پارسا،سعید شاهسواری به تماشای "کالون و قیام کاستلیون" نشستند.

در این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) مهران امام بخش، کامبیز امینی،آرش دادگر،یعقوب صباحی،حسام منظور،فرید قبادی، عمار عاشوری، مریم راسخ‌،‌مهراب رستمی، امیر رجبی، علی کوشا،علی میرنژاد ایفای نقش می کنند.

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» نوشته حمیدرضا نعیمی، یک برداشت آزاد از رمان «وجدان بیدار» اشتفان تسوایک است که اعتراضی به تفسیرهای دگماتیستیک و رادیکال کلیسای قرون وسطی از دین است. این نمایش معترض است به تصویری خشن و آزاردهنده از مقدسات برای مریدان و کشیش‌ها که توصیه کالون برای مریدان خود است. مریدانی که اندیشیدن را فراموش کرده و درگیر ظواهر و شعائر توصیه شده کالون هستند و ذره‌ای به دنبال تفکر و عقلانیت نیستند.

این نمایش هرشب به جز شنبه ها ساعت 18 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر تا 23 دی ماه به روی صحنه خواهد بود.

سایر عوامل عبارتند از: طراح صحنه: آرش دادگر/طراح لباس: مرضیه برزی و آرش دادگرمشاور طراح لباس: الهام شعبانی/طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی/عکاس: رضا قاضیانی
/دستیار کارگردان: مهراب رستمی/مدیر تولید: امیرسالار احتشامی/مدیر فروش: فواد خراباتی/مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فیاض.

درباره نمایش کالون و قیام کاستلیون
۰۶ دی ۱۳۹۳