در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تمدید نمایش احساس آبی مرگ و تغییر ساعت اجرا در ایام ماه مبارک رمضان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:29:14
نمایش احساس آبی مرگ | تمدید نمایش احساس آبی مرگ و تغییر ساعت اجرا در ایام ماه مبارک رمضان | عکس
اجرای نمایش "احساس آبی مرگ" تا پایان تیرماه تمدید شد.
ساعت اجرای این نمایش در ایام ماه مبارک رمضان به ساعت ۱۹:۳۰ تغییر یافته است.

"احساس آبی مرگ" عنوان اثری تئاتری است که به دلیل دغدغه‌مندی هنرمندانی جوان نسبت به جامعه خود شکل گرفته است و اثری پژوهشی و مستند در عرصه معضلات اجتماعی و زندگی نوجوانانی است که پایان زندگی خود را در کانون اصلاح و تربیت سپری می‌کنند. این اثر به قلم سجاد افشاریان و کارگردانی امین میری بر اساس پژوهشی سخت، تأمل برانگیز و تأثر برانگیز از سال 91 تاکنون در گفتگو با 18 جوان نادم و تواب که در نوجوانی گامی از سر بی‌خردی برداشته‌اند، شکل گرفته است.

نمایش "احساس آبی مرگ" که این روزها در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود درنگ و مجالی را فراهم می‌کند که مخاطبان و تماشاگران این اثر نمایشی دقایقی را با سرنوشت و سرگذشت جوانانی دست از آینده کوتاه، زندگی کنند. این درنگ و مجال باعث ایجاد شرایطی شد تا در دو اجرای خیرخواهانه هنرمندان، مردم و مدیران هنری که قلبی تپنده برای همنوع خود دارند و آرزوی کمرنگ شدن خشونت در جامعه را با خود حمل می‌کنند، دست یاری و حمایت خود را به سوی این جوانان که باور به طلوع خورشید فردای خود را ندارند، دراز کنند.
فرهنگسرای ارسباران شاهد حضوری قابل توجه از سوی اقشار مختلف جامعه در کنار چهره‌هایی هنری نظیر رویا تیموریان، مسعود رایگان، همایون ارشادی، مصطفی زمانی، منیژه حکمت، صابر ابر، بهاره رهنما، نسیم ادبی، پرستو گلستانی، پگاه آهنگرانی، مهرانه مهین ترابی و جمعی از نویسندگان و اصحاب رسانه بود که این امر نویدبخش برقراری ارتباطی هنرمندانه برای حمایت از جوانان کانون اصلاح و تربیت بود.

عایدی نمایش در کنار کمک‌های مالی حاضران در این مراسم همانطور که قبلا اعلام شده بود به جوانان کانون اصلاح و تربیت اختصاص می‌یابد و به ویژه در اختیار یک پرونده خاص قرار می‌گیرد که در آستانه اعدام است.

+ لینک خرید اینترنتی : http://www.tiwall.com/store/ehsase-abi-marg

درباره نمایش احساس آبی مرگ
۱۶ تیر ۱۳۹۲