در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | بنا به درخواست مخاطبان ماتریوشکا / این نمایش تنها فقط ۲ روز در سانس ویژه تمدید شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:02:55
نمایش ماتریوشکا | بنا به درخواست مخاطبان ماتریوشکا / این نمایش تنها فقط ۲ روز در سانس ویژه تمدید شد. | عکس

نمایش «ماتریوشکا» با کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر که از اول آذر در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته و   ۱۲ بهمن به اجرای خود پایان مى دهد، به دلیل استقبال تماشاگران سانس فوق العاده مى گذارد . این اثر نمایشى که  پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، بر اساس ۸ داستان کوتاه آنتون چخوف توسط پارسا پیروزفر نوشته شده است.

این نمایش پیش‌تر در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا نظیر لس‌آنجلس، سن‌دیگو، برکلی، تورنتو، مونترآل و ونکوور نیز اجرا شده بود. پیروزفر در این اثر نمایشی به تنهایی ایفاگر بالغ بر ۲۰ نقش است. طراح صحنه و لباس این نمایش پارسا پیروزفر است و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح در کنار وی حضور دارد.

«ماتریوشکا» پنجمین تجربه کارگردانی پیروزفر پس از نمایش‌های «هنر»، «گلن گری گلن راس»، «سنگ‌ها در جیب‌هایش» و «بر پهنه دریا» است.

* امکان خرید سانس هاى  فوق العاده از روز سه شنبه ٥ بهمن ساعت ۱۶ *

درباره نمایش ماتریوشکا
۰۴ بهمن ۱۳۹۵