در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | مرگ فروشنده تا نیمه دی ماه تمدید شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:01:45
نمایش مرگ فروشنده | مرگ فروشنده تا نیمه دی ماه تمدید شد | عکس

نمایش مرگ فروشنده آخرین اثر نادر برهانی مرند که این شبها با استقبال بسیار خوب مخاطبین مواجه شده است تا 15 دی ماه تمدید شد.

این اثر نمایشی تا به حال پذیرای تعداد بیشماری از اهالی فرهنگ و هنر نیز بوده است . در تئاتر مرگ فروشنده: حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، رحیم نوروزی، داریوش موفق،محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی، آسیه ضیایی، فاطمه عباسی، بهرام افشاری، مجتبی پیرزاده، هادی عامل ایفای نقش می کنند.

این اثر قصه خانواده‌ای است که در دوره رکود اقتصادی دهه 40 امریکا زندگی می‌کنند. متن این اثر که توسط آرتور میلر نوشته شده است برای این اجرا به طورکامل بازنویسی و بر اساس دو ترجمه موجود و با تطبیق با متن اصلی دراماتورژی شده است.

مرگ فروشنده هر شب ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود وبرایخریدبلیتبهصورتاینترنتیمی توانید از طریق سایت تیوال اقدام نمایید.

ارتباط با گروه نمایش:
09386183421 - 09193952723

درباره نمایش مرگ فروشنده
۳۰ آذر ۱۳۹۳