در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | تمرین های مرگ فروشنده همچنان ادامه دارد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:34:07
نمایش مرگ فروشنده | تمرین های مرگ فروشنده همچنان ادامه دارد | عکس

نمایش " مرگ فروشنده " که بزودی و از نیمه دوم آبان ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه می رود این شبها تمرین های خود را سپری می کند.

این اثر تازه ترین تجربه نادربرهانی مرند بعد از حدود 5 سال دوری از عرصه تئاتر است که از در سال 86 نیز توسط گروه تئاتر معاصر در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا شده و این بار با چیدمان بازیگران متفاوت و نگاهی نو در تالار اصلی بروی صحنه می رود.

حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، رحیم نوروزی، داریوش موفق، محمودرضا رحیمی، بهرام افشاری، مجتبی پیرزاده، هادی عامل از جمله بازیگران این اثر هستند.

مرگ فروشنده متنی به نوشته آرتور میلر است که از آثار شاخص و شناخته شده این نمایشنامه نویس مطرح می باشد و همچنین اجرای این اثر در سال 86 با استقبال بی نظیر مخاطبین و نقدهای مثبت منتقدین نیز همراه بوده است. به گزارش روابط عمومی این نمایش بزودی تاریخ دقیق اجرا و همچنین زمان پیش فروش اینترنتی بلیت اعلام خواهد شد.

درباره نمایش مرگ فروشنده
۲۲ مهر ۱۳۹۳