در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال گردشگری | اخبار | ماجراهایی توی شهر در جریانه...
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:19:58
ماجراهایی توی شهر در جریانه... | عکس

بازی‌های شهری پدیده نسبتا تازه‌ای هستن که همونطور که از اسمشون مشخصه در فضای شهری انجام میشن و محیط بازی می‌تونه هر نقطه‌ای از شهر باشه. برای اینکه بازیکن بتونه مراحل مختلف بازی رو به راحتی انجام بده و محدوده عملکردی بازی وسیع‌تر بشه، معمولا به عنوان ابزار و پلتفرم بازی، اپلیکیشنی در اختیارش قرار می‌گیره تا معماها رو اونجا ببینه، پاسخش رو در محیط واقعی بگرده و پیدا کنه، در اپلیکیشن ثبت کنه و امتیاز دریافت کنه... و به مرحله بعد پیش بره.
در اصل این بازی‌ها مثل یک اسکیپ‌روم بزرگ هستن که در سطح شهر بازی می‌شن.

تیراول چیه و چه تجربه‌ای می‌تونیم باهاش داشته باشیم؟
تیراول، محصول تازه‌ی شرکت سازنده تیوال، پلتفرمی برای بازی‌های شهری ارائه میده. علاقمندان می‌تونن بازی‌های دلخواهشون رو بازی کنن و تجربه‌ی جذاب‌تری از محیط شهری داشته باشن و طراحان بازی هم این امکان رو دارن که بازی‌شون رو اونجا ارائه کنن.
تیراول به شما این امکان رو میده که ضمن لذت بردن از یک بازی و حل معماهای مختلف، جاهای دیدنی شهر رو ببینین، با اونا بیشتر آشنا بشین و داستانش رو بشنوین. همچنین با حل هر معما، امتیاز و پاداش‌هایی به شما تعلق می‌گیره! و می‌تونید در لیدربرد هر بازی، امتیاز خودتون رو با بقیه مقایسه کنید.

🎁 در دوره‌ی نخست رونمایی از این اپلیکیشن، در صورتی که در بازه‌ی زمانی ۷ تا ۲۰ شهریور حداقل یکی از بازی‌های اپلیکیشن رو انجام بدین و طبق لیدربرد بازی جزو نفرات برتر اون بازی بشین، ۱ میلیون تومان اعتبار خرید از تیوال هدیه می‌گیرین! 

همچنین بعد از اتمام بازی یک لینک نظرسنجی براتون ارسال میشه که با پاسخ دادن به اون و بیان نظراتتون ما رو در بهتر کردن این خدمت، یاری می‌کنین.

سپاس از اینکه مثل همیشه همراه ما هستین :)

- نسخه اندروید

- نسخه وب برای IOS

 


پرسش‌های متداول

تیراول چیست و چه نسبتی با تیوال دارد؟
«تیراول» محصول تازه شرکت «آرمان هوشمند انسان» (n s u n) است که در نظر دارد تجربه‌های گردشگری بازی‌گونه در شهرها را به ساکنان محلی و گردشگران ارائه کند. این شرکت پیش از این با «تیوال» پا به عرصه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی نهاده که از سال ۹۱ در زمینه معرفی و فروش بلیت رویدادهای هنری فعال است و اکنون به عنوان مهم‌ترین مرجع رویدادهای هنری در ایران شناخته می‌شود. 

بازی‌گردش به چه معناست؟
هر بازی‌گردش شما را دعوت می‌کند تا یک مسیر یا یک مکان خاص در شهر را در فرآیندی بازی‌گونه تجربه نمایید که علاوه بر کسب اطلاعات جذاب، هیجان انجام ماموریت‌ها و کشف رازها را در یک فضای رقابتی برای شما به ارمغان می‌آورد. 

فرق سکه و امتیاز در چیست؟
هر دو از پاداش‌های بازی‌‌گردش‌ها هستند. سکه یک دارایی مادی است که در آینده‌ای نزدیک برای خرید رویدادها، محصولات و خدمات متنوع قابل استفاده خواهد بود. در حالیکه امتیاز، میزان موفقیت‌تان در بازی و همچنین وضعیت شما را نسبت به سایر کاربران نشان می‌دهد. 

من قبلا در تیوال ثبت نام کردم. آیا نیازی هست دوباره در تیراول حساب کاربری ایجاد کنم؟
خیر، اگر قبلا در سایت تیوال حساب کاربری ایجاد نموده‌اید، با همان شناسه و رمز می‌توانید وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن تیراول شوید.

هنگام ثبت نام و ورود به مشکل برخورد کردم. چه کار باید کنم؟
اگر از قبل عضو بودید؛
گزینه «ورود با رمز» را بزنید و شناسه و رمز را وارد کنید.
در صورت تمایل می‌توانید گزینه «ورود با پیامک» را انتخاب نمایید تا رمز موقت برای شما ارسال شود.
اگر اولین بار است که وارد اپلیکیشن می‌شوید، گزینه «عضویت» را بزنید و اطلاعات لازم را وارد نمایید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

آیا می‌توانم بازی‌ها را به همراه یک شخص یا اشخاص دیگر انجام دهم؟
بله، برای انجام ماموریت‌ها، محدودیت نفرات وجود ندارد. اما پیشنهاد می‌کنیم به منظور بهره‌مندی تمامی افرادِ همراه از پاداش‌ها، همگی اپلیکیشن را نصب کرده و پاسخ‌ها را جداگانه در گوشی‌های خود وارد نمایند. در غیر این صورت پاداش‌ها صرفا برای کسی که بازی با گوشی او اجرا می‌شود، تعلق می‌گیرد.

در یک ماموریت خواسته شده تا به یک لوکیشن خاص بروم. چگونه این کار را انجام دهم؟
ابتدا از طریق آیکان مربوط در صفحه‌ی ماموریت، وارد اپلیکیشن نقشه‌یابی (مثل گوگل مپ) شوید و بعد از رسیدن به مقصد دوباره به اپلیکیشن تیراول بازگردید و دکمه انجام را بزنید.

یک بازی‌گردش را آغاز کردم، اما در این لحظه امکان ادامه‌ دادن آن را ندارم. آیا می‌توانم در زمان دیگری انجام دهم؟
بله، شما هیچ محدودیتی برای زمان انجام بازی‌ها ندارید اما در صورتی که یک بازی‌گردش یا یک ماموریت خاص، محدودیتی در این زمینه داشته باشد حتما در صفحه آن نوشته شده است.

برای انجام بازی‌گردش‌ها به چه چیزهایی نیاز دارم؟
به جز گوشی موبایل که اپلیکیشن تیراول بر روی آن نصب است و ترجیحا یک هندزفری، به چیز دیگری نیاز ندارید.

ماموریت‌های اختیاری چیست؟ 
ماموریت‌های اختیاری برای پاداش و هیجان بیشتر طراحی شده و در صورت انجام ندادن آنها مشکلی برای اتمام بازی نخواهید داشت.

۲۵ مرداد ۱۴۰۲